Gå til innhold

Ventelisten?

Gjest Slettet+7123

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+7123

Hei!

Hvis man velger å stå på venteliste hvordan kan man vitter hvilken nummer man har ???

For eksempel hvis jeg er nummer 3 eller 4 eller 26 på ventelisten. er det mulig å få hvite det? hvis ja, hvordan???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får, meg bekjent, ikke vite om du har noe nummer på ventelisten. Dersom det er høyere utdanning du snakker om.

Dette kommer jo an på om de andre som har søkt utdanningen har takket ja til andre tilbud osv. Om du kommer inn eller ikke bestemmes av hvor mange som er gitt tilbud ved utdanningen som takker NEI. Dermed går plassen videre til neste mann i rekken, dersom han fortsatt vil ha den. Denne personen KAN være deg, eller det kan være en annen.

Siden du var så flink å formulere deg, går jeg ut fra at det var høyere utdannelse du spurte om. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7123

Hva slags venteliste snakker du om her?

Ventelisten for å komme inn på høgskolen i bergen.

Du får, meg bekjent, ikke vite om du har noe nummer på ventelisten. Dersom det er høyere utdanning du snakker om.

Dette kommer jo an på om de andre som har søkt utdanningen har takket ja til andre tilbud osv. Om du kommer inn eller ikke bestemmes av hvor mange som er gitt tilbud ved utdanningen som takker NEI. Dermed går plassen videre til neste mann i rekken, dersom han fortsatt vil ha den. Denne personen KAN være deg, eller det kan være en annen.

Siden du var så flink å formulere deg, går jeg ut fra at det var høyere utdannelse du spurte om. :roll:

hehe. takk for svaret!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...