Gå til innhold

Hvordan gikk det med HW.no lanet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hadde jo blitt litt feil om hw.no gutta skulle betale masse penger for at vi andre skulle ha det morro :roll:

:yes:

Bare tull å kalle det useriøst! Det er jo ingen som vil at man skal gå i underskudd på noe som helst og da når det ser dårlig ut i begynnelsen er det ikke noe vits å gjennomføre det.

Det er nå min mening :)

Lenke til kommentar

Ikke så lett å arrangere ett lan som det høres ut som... hw.no gutta m/Mr.Ueland er sikkert en erfaring rikere...

Synd dem ikke prøver å rette ett lan mot oss litt eldre, vi er mange og er sikkert endel som har lyst å dra på lan og møte likesinnede med like interresser.. Kunne sikkert vært kult det, men jeg drar dessverre aldri på lan der en gjeng med 14-20 åringer sitter... 8)

Lenke til kommentar
Avlyst. Useriøst, syns jeg :roll:

Vi fikk ikke nok deltakere og kunne dermed ikke arrangere det, noe som er logisk nok. Så hvis du skal påstå at det er useriøst så får du komme med skikkelige argumenter.

Meget enig. Ikke nok deltakere har ikke noe med useriøst å gjøre.

Dog synes jeg den geografiske plasseringen var meget dårlig. Om det så hadde kostet noe mer å arrangere det i feks Oslo, så hadde dere høyst sannsynlig tjent dette inn fordi flere hadde kommet. "Markedet" for et lan i Oslo er mye større enn i feks. Stavanger.

Lenke til kommentar
Avlyst. Useriøst, syns jeg :roll:

Vi fikk ikke nok deltakere og kunne dermed ikke arrangere det, noe som er logisk nok. Så hvis du skal påstå at det er useriøst så får du komme med skikkelige argumenter.

Meget enig. Ikke nok deltakere har ikke noe med useriøst å gjøre.

Dog synes jeg den geografiske plasseringen var meget dårlig. Om det så hadde kostet noe mer å arrangere det i feks Oslo, så hadde dere høyst sannsynlig tjent dette inn fordi flere hadde kommet. "Markedet" for et lan i Oslo er mye større enn i feks. Stavanger.

Litt enig der, enklere for de fleste å ta seg en helgetur til Oslo for de fleste enn Stavanger...

Lenke til kommentar
Hva sa jeg (og mange andre)..!

Vi prøvde å forklare dere at stavanger ikke var riktig sted å arrangere det.. virker om om vi fikk rett. Desverre. Hva med å prøve på østlandet nestegang?

Som sagt så avhenger det av bostedet til vi som liksom skal få i gang dette her og, litt vanskelig for oss og reise over halve landet hver gang vi skal arrangere noe ;)

Lenke til kommentar
Ikke så lett å arrangere ett lan som det høres ut som... hw.no gutta m/Mr.Ueland er sikkert en erfaring rikere...

Synd dem ikke prøver å rette ett lan mot oss litt eldre, vi er mange og er sikkert endel som har lyst å dra på lan og møte likesinnede med like interresser.. Kunne sikkert vært kult det, men jeg drar dessverre aldri på lan der en gjeng med 14-20 åringer sitter... 8)

Enig med deg på det området. :)

mvh knutern_

Lenke til kommentar
Hva sa jeg (og mange andre)..!

Vi prøvde å forklare dere at stavanger ikke var riktig sted å arrangere det.. virker om om vi fikk rett. Desverre. Hva med å prøve på østlandet nestegang?

Som sagt så avhenger det av bostedet til vi som liksom skal få i gang dette her og, litt vanskelig for oss og reise over halve landet hver gang vi skal arrangere noe ;)

Halve norge tar det ikke så lang tid å krysse.. når vi skulle til stavanger for noen år siden på russe party så brukte vi 4t 45min fra larvik til Kongeparken.. så kan man legge til 1 time til oslo. Det virker langt, men det går fort å kjøre. :)

Dere får sikker litt hjelp av noen som bor i nærheten også, så dere trenger jo ikke være 50stk liksom.

Lenke til kommentar

Ja desverre så må jeg også si at det var en uheldig plassering av førstegangsLAN. Selv om jeg bor her, skulle gjerne deltatt men var borte den helga. Men som Mr. Ueland sier, er arrangørene i Stavanger så blir det vanskelig å eksperimentere over så store avstander.

Men dere østlendinger fortjener og høre at alt ikke bare handler om dere, det finnes andre deler av kongeriket Norge óg! :lol::lol:

Lenke til kommentar
Ja desverre så må jeg også si at det var en uheldig plassering av førstegangsLAN. Selv om jeg bor her, skulle gjerne deltatt men var borte den helga. Men som Mr. Ueland sier, er arrangørene i Stavanger så blir det vanskelig å eksperimentere over så store avstander.

Men dere østlendinger fortjener og høre at alt ikke bare handler om dere, det finnes andre deler av kongeriket Norge óg! :lol::lol:

Øst-Landet er Norge.. alt det andre er Utmark/Utlandet og noe som vistnok kalles Noreg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...