Gå til innhold

BK: Tidselblomst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker godt farger og komp her, og det er flott med alle de fine detaljene som kommer frem. Jeg forstyrres litt av den diffuse stilen nede i venstre hjørne - akkurat her ville jeg ha prøvd å dempe høylyset og gjerne ta litt ekstra støyfjerning for å gjøre den mer diffus. På min skjerm fremstrår bakgrunnen med litt støy som jeg også ville vurdert å fjerne.

:)

Lenke til kommentar

Jeg liker godt farger og komp her, og det er flott med alle de fine detaljene som kommer frem. Jeg forstyrres litt av den diffuse stilen nede i venstre hjørne - akkurat her ville jeg ha prøvd å dempe høylyset og gjerne ta litt ekstra støyfjerning for å gjøre den mer diffus. På min skjerm fremstrår bakgrunnen med litt støy som jeg også ville vurdert å fjerne.

Måske skulle jeg have brugt en blænde 8??? men jeg ville egentlig have blomsten i fokus, og resten 'diffus'

Lenke til kommentar

Måske skulle jeg have brugt en blænde 8??? men jeg ville egentlig have blomsten i fokus, og resten 'diffus'

Jeg syns blendervalget i og for seg er helt fint her. Det er vel igrunnen mest lyset som gjør at jeg syns denne stilken blir litt for fremtredende og da blir også det diffuse litt forstyrrende akkurat her. I resten av bildet fungerer blenderen utmerket i mine øyne og da måtte det vel bare bli sånn med denne stilken...;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...