The Crusher Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Hei. Jeg har fått et problem med min zte blade. Den nekter og tilkoble seg wifi med mindre jeg er en halvmeter unna ruteren. Dette problemet tror jeg oppstod etter at telefonen klikket da den stod på lading. Telefonen ville ikke låse seg opp igjen, og jeg måtte da sette den på lading igjen en dag senere, og den hadde 99% strøm... Men noen ideer til hva som kan løse problemet? Har prøvd å slette nettverket og legge det til på nytt, men har ikke fungert. Min xperia x10i mini får koblet seg til uten problemer. På forhånd, takk for svar, Hilsen, Crazyjoey. Endret 18. juli 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg ville prøvd å flashe den med android på nytt. Hjelper ikke det, så er det vel en reklamasjonssak? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Først må jeg finne ut av hvordan jeg setter den tilbake til fabrikkstand. Sliter med wifi her jeg er nå også, samme ruter men kan sitte noe lengrw unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå