Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ganske Fersk Bildet er fjernet. Beskrivelse: Kun en 13uker gammel.Kan sikkert oppleves noe mørkt på enkelte skjermer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Et perfekt komp og varme og lune farger som kler motivet. Mørkt? I følge histogrammet, er det alt for mørkt, men noen gangen må en stole mer på sine egne "antenner" enn på teknikken. Jeg synes at det lave lyset understreker og framhever bildets karakter Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 En eksponering som gir gode detaljer, men litt gjengrodd i de mørke feltene. Det er også noen brune områder i overgang mellom pels og bakgrunn som ikke virker helt normale. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg synes dette ble veldig flott. Skarpe øyne som du har fått så fint frem. Nydelig lys, og fine farger. Ja, i grunn liker jeg vel alt ved det. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Veldig vakkert - usedvanlig vellykket katteportrett! Det er noe med uttrykket, fargene og de vakre øynene her som virker helt betagende på en katteelsker som meg....Ikke for mørkt i det hele tatt - bare lunt og intimt. Passe skarpt og fin komp. Kunne godt ha tatt med litt mer av kragen og hele bartestellet - men det er så uvesentlig i denne sammenhengen at det ikke er til å nevne en gang. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Et perfekt komp og varme og lune farger som kler motivet. Mørkt? I følge histogrammet, er det alt for mørkt, men noen gangen må en stole mer på sine egne "antenner" enn på teknikken. Jeg synes at det lave lyset understreker og framhever bildets karakter Takker.Det jeg mente med mørkt,er att jeg sitter med laptop,og sitter en del over den,så må da legge skjermen noe bakover.Og det kan da bli feil for andre som ser sin skjerm rett forfra..tror jeg En eksponering som gir gode detaljer, men litt gjengrodd i de mørke feltene. Det er også noen brune områder i overgang mellom pels og bakgrunn som ikke virker helt normale. Tror jeg vet hva du mener..det som ikke virker helt normalt altså.tatt fra veranda,hvor katten sitter på terskelen.Men er nok en leding og slikt du ser der Jeg synes dette ble veldig flott. Skarpe øyne som du har fått så fint frem. Nydelig lys, og fine farger. Ja, i grunn liker jeg vel alt ved det. Tusen takk Veldig vakkert - usedvanlig vellykket katteportrett! Det er noe med uttrykket, fargene og de vakre øynene her som virker helt betagende på en katteelsker som meg....Ikke for mørkt i det hele tatt - bare lunt og intimt. Passe skarpt og fin komp. Kunne godt ha tatt med litt mer av kragen og hele bartestellet - men det er så uvesentlig i denne sammenhengen at det ikke er til å nevne en gang. Takker Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Smelter helt jeg nå - katter er herlige dyr, og kattunger er bare SÅ søte:-) Nydelig uttrykk du har fått fanget, herlige farger og lys. Veldig flott bilde dette. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Smelter helt jeg nå - katter er herlige dyr, og kattunger er bare SÅ søte:-) Nydelig uttrykk du har fått fanget, herlige farger og lys. Veldig flott bilde dette. Takker Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Syntes dette ble veldig flott JEE, Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Syntes dette ble et veldig fint bilde av pusekatten LEE. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Klart fint og behageligt bilde. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hei. Et nydelig bilde av katten. Det gjorde seg med sort bakgrunn her. :-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Syntes dette ble veldig flott JEE, Hjertelig takk Klart fint og behageligt bilde. Hjertelig takk Hei. Et nydelig bilde av katten. Det gjorde seg med sort bakgrunn her. :-) Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg