Odesseiron Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 En fersk undersøkelse viser at det er svært lite jenter holder over nettspilling. Les hele saken Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Det er vel bare prisen 'raringene' som faktisk ønsker seg en "gaming-kjæreste" må betale. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Tull og tøys, moderne jenter tenker bare ikke på sex 24/7 i motsetning til testoseronladede, sprengkåte gutter slik som min kjære så fint sier......... .....mens hun spiller Bakery Life.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Overskriften er ikke akkurat kjempenøyaktig - utvalget jenter er oftere "fornøyde" med spilløkter enn de er med sex, det er ikke det samme som at de konsekvent velger spill foran sex. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Selv om jeg er mer fornøyd med en kylling jeg tilbreder en en biff, jeg vil si at jeg samtidig foretrekker biffen. Men kansje løsningen er å ha begge to til middag... Siden mange kvinner allerede spiller i sengen, og en majoritet er fornøyd med begge aktiviteter, kansje det er på tide å ta i bruk de multitasking ferdighetene de skryter på seg Achivement whore vil også få en ny betyding i dirty talks Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Overskriften er ikke akkurat kjempenøyaktig - utvalget jenter er oftere "fornøyde" med spilløkter enn de er med sex, det er ikke det samme som at de konsekvent velger spill foran sex. Overskriften er ikke ment å reflektere at jenter velger spill over sex, men at de foretrekker det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Overskriften er ikke akkurat kjempenøyaktig - utvalget jenter er oftere "fornøyde" med spilløkter enn de er med sex, det er ikke det samme som at de konsekvent velger spill foran sex. Overskriften er ikke ment å reflektere at jenter velger spill over sex, men at de foretrekker det. Jeg ser ikke helt at undersøkelsen gir dekning for det heller. Jeg kan veldig ofte være fornøyd med en grillet burger, men mindre ofte fornøyd med en bil. Betyr ikke at jeg heller vil ha en burger enn en bil. AtW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Vel, noen har forandret overskriften på selve artikkelen, selv om det ikke reflekteres av denne tråden. Jeg skulle uansett si litt det samme som ATWindsor - dataene forsvarer ikke det du mener den gamle overskriften sier, heller - og litt om hvor greit det er å ha overskrifter som intuitivt kan matches med innholdet, med mindre man har enkelte Østlandske tabloidaviser som forbilde. Endret 18. juli 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Det skyldes en glipp. Overskriften ble endret for å unngå at to saker ved siden av hverandre på forsiden begge begynte med en sitatstrek. Jeg endrer navnet på forumtråden nå. Å vinkle overskrifter til å være både presise og attraktive er en av de største utfordringene med dette yrket, og jeg beklager om den forrige var misvisende. Det er aldri målet å villede leseren, men å gi stoffet en attraktiv innpakning er noe som gagner både leser og medie. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 "Jenter som spiller online spill har et dårligere sexliv enn jenter som ikke spiller online spill." Gir ikke dette mer mening? Uansett så har dette vært et bra markedsføringstunt av Doritos. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 "Jenter som spiller online spill har et dårligere sexliv enn jenter som ikke spiller online spill." Gir ikke dette mer mening? Uansett så har dette vært et bra markedsføringstunt av Doritos. Det som er gjengitt fra undersøkelsen gir ikke dekning for denne påstanden. AtW Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 om du meiner nettpsill sån som 123spill.no så er det jaggu dårlig sex dei har vært borti.... Lenke til kommentar
Wolverinne Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 ikke i kveld kjære, jeg gamer Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 om du meiner nettpsill sån som 123spill.no så er det jaggu dårlig sex dei har vært borti.... Hahah, dagens! Fikk meg til å le irl Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hadde det i det minste vært snakk om gode spill så hadde jeg forstått det. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Dette er ikke akkurat hva jeg vil kalle en vitenskapelig utført Undersøkelse. Hvorfor blir undersøkelser som egentlig er reklamestunt i det hele tatt gjengitt her? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg skjønner damene. Hadde jeg måtte velge mellom sex med menn og å spille online-spill hadde det blitt lett valg. 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jaja, de får kose seg med Farm-ville og hva alle de andre tulle-spilla heter, my little pony og de greiene der. Kan jo ikke ta det seriøst. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Overskriften er ikke ment å reflektere at jenter velger spill over sex, men at de foretrekker det. Jeg vil nå heller si den er ment å være en morsom, liten attention-grabber. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hva man er fornøyd med kommer jo helt an på hvilke forventninger man har til aktiviteten. Kan være så enkelt at de krever mer av sexen for å bli fornøyd enn hva de krever av spillene de spiller. Dette betyr ikke nødvendigvis at man foretrekker spill fremfor sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå