... nei. Bare nei. Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Har et kjempeproblem akkurat nå! Kom nylig hjem fra ferie, hvor jeg fant vitnemålet mitt i postkassen! det eneste problemet er at jeg har fått en karakter i samfunnsfageksamen, noe jeg ikke har hatt! Så hvordan i alle dager skal jeg få ordnet opp i dette!?! Det har seg naturligvis slik at dette senker snitte mitt med 0,2, hvilket jeg trenger for å komme inn på linjen min! Skolen er stengt, samordna opptak svarer ikke på telefon og jeg har null og niks peiling på hva jeg skal gjøre! Har sendt en mail til samordna opptak og fortalt hva som er problemet, men det ser ikke ut til at de er så raske til å svare! Jeg nekter å bruke et helt år fordi en eller annen idiot har gjort en feil! Noen som har råd/vet hva som må gjøres? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Tror nok det du kan gjøre, er å prøve det det du allerede har gjort. Prøve få svar fra samordna opptak. Kan jo prøve å finne telefonnummre til læreren/rektoren du hadde, å spørre dem? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ring fylkeskommunen. Ellers kan du ringe rådgiveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå