Lapp1 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Jeg ville ha kjøpt de enchantsa, gemsa og flyingen uavhengig om gullet var kjøpt eller ei. Botters fins det uansett, så de dreper uansett din profit. Edit: Ingen med nettvett blir hacket, beklager. Endret 4. august 2011 av Lapp1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Jeg ville ha kjøpt de enchantsa, gemsa og flyingen uavhengig om gullet var kjøpt eller ei. da synes jeg du skulle vært voksen nok til å ikke jukse og tjene opp de pengene selv. Botters fins det uansett, så de dreper uansett din profit. hvis ingen kjøper gold av dem, da gidder dem heller ikke botte for å tjene inn gold for salg. vil jo selvsagt være de små som botter for eget bruk, men problemet ville vært MYE mindre. Edit: Ingen med nettvett blir hacket, beklager. det er virkelig ikke relevant for emnet. poenger er at du kjøper tingene som blir stjålet fra dem. edit: men skal bli morro å se hvor mange som er enig med deg i det utsagnet ditt. Endret 4. august 2011 av Sangesland 1 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Skrev det ikke for å få mange til å være enige med meg, er fult klar over at det ikke er mye til goldbuying-vennlige mennesker her inne Det handler heller ikke om å være voksen nok, men å ha tid og ork nok til å tjene gullet manuelt. 10,000 gull koster under hundrelappen, og det er LETT verdt det. All tiden jeg har spart med å kjøpe gull, gjør det verdt det, uansett hvor mange som hater meg for det. Dere som hater goldbuyers, er de som tar spillet mer seriøst enn jeg føler folk skal ta det, så jeg har ingen sympati for dere. Endret 4. august 2011 av Lapp1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Det handler heller ikke om å være voksen nok, men å ha tid og ork nok til å tjene gullet manuelt. du har ikke tid, så du tar snarveier som rammer andre spillere negativt. hvis dette ikke har noe med å være voksen nok, så er det hvertfall egoistisk. Dere som hater goldbuyers, er de som tar spillet mer seriøst enn jeg føler folk skal ta det, så jeg har ingen sympati for dere. så alle som spiller uten å jukse tar det for seriøst? hvorfor bruker mange timer pr dag på aim-practise i CS når du bare kan installere("kjøpe") en aimbot? du sparer masse tid og andre spillere får svi. Endret 4. august 2011 av Sangesland 1 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ågosh, er aimbot i CS det samme som å kjøpe gull? Nå vandrer du på tynn is, mister. Alt som handler om skill i spill, øver jeg meg til jeg mestrer det, ingen snarveier. Det er den kjedelige, repetive drittfarmingen blizzard har lagt opp til jeg virkelig hater, og gjør alt jeg kan for å unngå. Jeg beklager på dine vegne for å være så vrangsynt. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ågosh, er aimbot i CS det samme som å kjøpe gull? poenget mitt er det at du tar snarveier pga du ikke har tid/gidder, noe som rammer uskyldige tredjeparter. aimbot og å kjøpe gull er forsåvidt 2 vidt forskjellige ting, men poenget mitt består uansett. Jeg beklager på dine vegne for å være så vrangsynt. og jeg beklager på dine vegne at du er usportslig og egoistisk. 1 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Nei, poenget ditt står ikke uansett. Sammenligningen var helt feil, og jeg krever at du kommer med en ny post med bedre innhold, så jeg virkelig kan forstå hvorfor det å kjøpe gull er så galt. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Nei, poenget ditt står ikke uansett. Sammenligningen var helt feil, og jeg krever at du kommer med en ny post med bedre innhold, så jeg virkelig kan forstå hvorfor det å kjøpe gull er så galt. men jøss, gidd vær så vrang da. likheter mellom å kjøpe gold og aimbot er: begge delene er juksing. begge delene rammer uskyldige tredjeparter. begge tingene gjøres pga folk ikke gidder/har tid. hvorfor sitte hjemme å farme eller aim-practise når du får det "gratis" med juks? aimbot er mye mer graverende ja, men likhetstrekkene er der. jeg jukser ikke i noen spill jeg spiller, av flere grunner. hvis jeg ikke har tid til spillet mitt, så finner jeg meg et anna spill. bedre alternativ enn å sitte på forumet og unnskylde juksinga mi. og FYI, jeg spiller ikke wow lengre. er fulltids student med 50% jobb på sia. slutta pga det tar for mye tid. Endret 4. august 2011 av Sangesland Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det der er direkte flaut, forstår ikke hvordan du enda sammenligner aimbot og det å kjøpe gull. Leste du det jeg sa? Det som ikke krever skill, gir jeg full faen i. Det å bruke mangfoldige timer på å tjene alt gullet jeg skulle trenge er ikke noe som faller i smak hos meg. Gullselgere fins alltid, og gullkjøpere fins alltid. Du kan ikke unngå det, eller overbevise gullkjøpere om at de tar feil. Det er litt som venstre vs høyre, ingen kan overbevise motparten. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) eller overbevise gullkjøpere om at de tar feil. er hvertfall lov å forsøke. det å sammenligne aimbot og gullkjøp er et longshot ja. men med litt velvilje forstår du godt hvor jeg vil med det. men virker som du prøver å være så trass som mulig. edit: og ja,jeg leste det du sa. derfor jeg utdypa utsagnet mitt. Endret 4. august 2011 av Sangesland Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det har du rett i, jeg prøver å være vrang og ubehagelig. Men det er hovedsakelig fordi jeg vet jeg aldri klarer å overbevise deg om at gullkjøp er OK, så jeg bruker eneste mulighet. For å si det på en hardere måte, du er en moralfag og bør slutte å ta ting så alvorlig, så skal du se at ting blir mye lysere ellers og. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Men det er hovedsakelig fordi jeg vet jeg aldri klarer å overbevise deg om at gullkjøp er OK. du får jo lov å komme med noen gode motargumenter du er en moralfag slikt tøv kan du spare deg for. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det fins jo ingen? Det er ingenting positivt annet enn at jeg får gullet mitt instantly, ingenting positivt for deg eller noen andre. Hva mener du jeg skal si? Ingenting. Det er bare det at dere tar det alt for seriøst, som om jeg har gjort noe virkelig galt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Det er for meg rart at folk kan sitte her å faktisk forsvare juks i et spill. Virker nesten som de er stolte av det, til og med. Jeg ville ha kjøpt de enchantsa, gemsa og flyingen uavhengig om gullet var kjøpt eller ei. Botters fins det uansett, så de dreper uansett din profit. (...) Du støtter opp under hacking og botting hver eneste gang du kjøper gull. Endret 4. august 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
DocHoliday Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er for meg rart at folk kan sitte her å faktisk forsvare juks i et spill. Virker nesten som de er stolte av det, til og med. Jeg ville ha kjøpt de enchantsa, gemsa og flyingen uavhengig om gullet var kjøpt eller ei. Botters fins det uansett, så de dreper uansett din profit. (...) Du støtter opp under hacking og botting hver eneste gang du kjøper gull. Se på en annen måte. Uten bots/farmers hadde tilgjengeligheten på hvert enkelt item blitt drittliten. Prisene hadde gått i taket. Selv om items du får inn mere cash, så hadde produserte items kostet mye mere etc. Nå utkonkurerer botsene hverandre på tilogmed hard-to-get items. Jeg har drevet med botting på større skala selv og dette var erfaringene man gjorde mtp økonomien. På den andre side, blizzard har tiltenkt en større del av spillet til utforskning og "eventyr" istede for raid grinding. Bottere ødelegger dette totalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Vel jeg er ihvertfall ferdig med World of Warcraft for godt nå. Er litt synt egentlig men det er ikke som det en gang var. Skal starte med star wars the old republic når det kommer ut. Har kjøpt meg collector edition Blizzard gir kun 72 timers temp bans for botting. tidligere så ble bottere permbanna. Det sier noe om utviklinga. Endret 7. august 2011 av Kron Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vel jeg er ihvertfall ferdig med World of Warcraft for godt nå. Er litt synt egentlig men det er ikke som det en gang var. Skal starte med star wars the old republic når det kommer ut. Har kjøpt meg collector edition Blizzard gir kun 72 timers temp bans for botting. tidligere så ble bottere permbanna. Det sier noe om utviklinga. botting gir som regel perm ban, du er heldig hvis du får 72 timer Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jepp, jeg veit om flere som har blitt permbanned av botting. Har aldri hørt om 72 timer tempban. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 72t greia er advarsel, skulle du bli mistenkt eller tatt engang til så er det permban. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 nei, første gang du blir tatt for botting er det 72t tempban. Det er normen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå