No_Use_For_A_Name Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kan nevne: QWERTY-tastatur, mulighet for WLAN via SDIO-slot, stor touchscreen fargeskjerm, liten størrelse, bra batterikapasitet. Sjekk følgende URL! : http://www.treocentral.com/content/Stories/236-1.htm Noen som vet om det blir mulig å få tak i Treo 600 i Norge? Send meg i såfall en mail. Har fått følgende mail fra idedata.no: Vi kan ikke bare "ta den inn" for det er ingen å "ta den inn fra". (Og, nei, det er ingen andre i Norge som har) Handspring har lagt ned den gamle distribusjonskanalen i Europa og skal legge opp en ny struktur. Vi må kjøpe gjennom en distributør, men vi vet ikke hvem det blir. MEN de er jo kjøpt opp av Palm. Så kanskje den vil bli tilgjengelig gjennom de en gang i framtiden. Men alt dette er bare kanskje. DESSUTEN igjen, den er jo ikke kommet i USA engang, og vi vet ikke om den vil komme til Europa i det hele tatt. Lenke til kommentar
beh Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Den kommer nok ikke på lenge, Palm onsker nok heller og melke markedet ved å selge Tungsten W. FCC har akuratt gorkjent den for bruk i USA. Det er snakk om en GSM og en CMDA/PCS versjon. De to brødene har hatt kodenavn "Batman & Robin" Lenke til kommentar
larseko Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Kan ikke se for meg å taste med én hånd på en slik mobil. Querty-tastatur er for to hender, og jeg klarer vel ikke helt å se hvordan du skal stable to hender på den der heller. To tomler, OK, men selv da finnes det vel bedre oppsett enn querty? Da har jeg langt mer tro på andre slike telefoner som komme, uten at jeg har så bra koll på hvordan de blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå