Kristian86 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Tar for seg de viktigste kameraene de siste 100-årene Lær deg kamerahistorie med ny app Lenke til kommentar
Paal Harald Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Sto i København og så på gamle Leica II og III i strøkne tilstander. Skulle gjerne ha kjøpt slikt et, men studentøkonomien satt en stopper for det desverre Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ærlig talt. Hva er poenget med en "app" for noe man bare kunne (og burde) slengt ut på en webside? 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ærlig talt. Hva er poenget med en "app" for noe man bare kunne (og burde) slengt ut på en webside? Fordi det er mer penger å tjene på å selge en app? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Vi kan jo se det på denne måten: 21 NOK er ikke spesielt dyrt for en interaktiv bok. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ærlig talt. Hva er poenget med en "app" for noe man bare kunne (og burde) slengt ut på en webside? Ja, det er ikke mye idealisme bak slike apper. Hensikten med de er å begrense tilgangen til ett enkelt telefon-OS slik at telefon-produsenten kan tjene penger på andres arbeid og samtidig låse kundene til sitt system. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Etter og ha lest disse trådene var jeg bortimot hundre prosent sikker på at det var en i med i bildet, jaggu hadde jeg rett. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Etter og ha lest disse trådene var jeg bortimot hundre prosent sikker på at det var en i med i bildet, jaggu hadde jeg rett. Som i iLureri? Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ærlig talt. Hva er poenget med en "app" for noe man bare kunne (og burde) slengt ut på en webside? Ja, det er ikke mye idealisme bak slike apper. Hensikten med de er å begrense tilgangen til ett enkelt telefon-OS slik at telefon-produsenten kan tjene penger på andres arbeid og samtidig låse kundene til sitt system. Enig - og begriper ikke at akam stadig vekk skal fronte (den råtne) epleverden. Tor Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Heeelt forkastelig at folk skal tjene penger på arbeidet sitt! Fyfaen altså, hvordan verden er det vi lever i? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Heeelt forkastelig at folk skal tjene penger på arbeidet sitt! Fyfaen altså, hvordan verden er det vi lever i? Vel, det er en viss forskjell på å mene at * når man har kjøpt innhold bør man kunne ta det med seg til neste dings og å mene at * folk ikke skal tjene penger på arbeidet sitt Du ser den? Ellers synes jeg prisen her virker ganske grei, selv når man tar dingsknytningen iBetraktning. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Tja, jeg forventer ikke å kunne bruke Apple App Store-apps på andre dingser enn iOS-dingser. Litt på samme måte som når jeg kjøper et Sigma-objektiv med Canon-mount - så forventer jeg ikke at jeg skal kunne bruke det på et Nikon-kamera... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Tja, jeg forventer ikke å kunne bruke Apple App Store-apps på andre dingser enn iOS-dingser. Litt på samme måte som når jeg kjøper et Sigma-objektiv med Canon-mount - så forventer jeg ikke at jeg skal kunne bruke det på et Nikon-kamera... Det kan du si. Men bytter jeg til Nikon, så kan jeg selge Sigmaobjektivet og kjøpe et nytt til Nikon. Bytter du til Android, så kan du ikke videreselge app'en din til en annen som har en iPhone. Kjøper jeg en CD, så kan jeg bruke den på hvilken som CD-spiller; enten det står Sony, Pioneer eller Electrocompagniet på spilleren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg