EviLEddiE Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Som en spiller av Fallout-serien, tenkte jeg at jeg måtte teste ut den nyeste kreasjonen til Black Isle. Lastet ned demoen på 151MB, og var deretter i gang. Ble noe provosert av den svære NVIDIA-logoen som dukket opp, men så er jeg jo en ATI-mann. Så gjennom de forhåndslagde karakterene og fant raskt ut at ingen av disse hadde de kvalitetene jeg var ute etter. Akkurat nå står valget mitt mellom Human og Demokin (med Vampiric Fury som Racial Trait). Ville bare høre om det er andre her som har prøvd demoen, samt hvilke erfaringer og inntrykk dere sitter igjen med, som f.eks om man vil anskaffe fullversjonen når den kommer... Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Tenkte jeg skulle prøve det jeg og. Fikk et litt rart første inntrykk av interfacet/spiritene og alt det der. men jo lengre jeg kom jo bedre ble det. Jeg var en av de forhånds lagde characterne, en mannlig fighter med demonic spirit (husker ikkje navnet, litt nede på listen, blå jakke...) som funket bra med two-hand sword, feral lash,slow og absorb spirit. Klarte å fucke han opp med 15 points på necromancy spellen :oops: brukte han èn gang...Alt i alt så var det ett bra spil så lenge det varte og eg kunne tenkt meg å prøve hele. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Da er jeg akkurat blitt ferdig med alle oppdragene til Esteban, uten altfor store problemer (sleit faktisk mest med en Black Wolf jeg kom over). Karakteren min ble en Demokin ved navn Edward Darkmoon, med Elemental Spirit. Har 6 på alle stats bortsett fra ST (7) og LK (4). Han har følgende Traits: Vampiric Fury (Racial), Skilled og Fast Metabolism. Fikk Perken Swift Learner ved CLVL 3. Har tagget One Handed Combat (51 i skill), Evasion (50) og Divine Favor (21). Har også slengt noen Skill Points på Fortitude og Thieving. Sånn sett er jeg fornøyd med spillet, og sier ikke nei takk til den fulle versjonen... Lenke til kommentar
simes Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Oooohhh, dette spillet har jeg faktisk ventet lenge på! Men...... se i signatur så forstår dere hvor stor min frustrasjon er. Får vel vente på fullversjon jeg da. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Tar jo bare en 5-6 timer på ISDN da. Så siden det høres såpass Fallout ut så tror jeg jeg må laste det selv om jeg sitter på ISDN. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Vel, da har jeg truffet på Fader Leo utenfor Barcelona, og rett etterpå kom Credits-skjermen. Det gikk greit å spille gjennom denne demoen, fant/kjøpte ganske greie ting samt traff på forskjellige monstre. Men må innrømme at jeg sleit mot Ogrene (måtte bøffe opp ACen min med amulett og spells) samt det store skjelettet og den røde udøde j*velen m/klør. Nei, trenger en skikkelig oppfriskning på RPG-sjangren før jeg går igang med NWN: Shadows of Undrentide. Da passer Lionheart for meg ganske så bra... Lenke til kommentar
eught Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har såvidt prøvd det, og som jeg pleier i fallout lagde jeg en smart diplomatisk character. Jeg har litt problemer nå, ettersom min fyr bommer på flesteparten av skuddene jeg skyter med buen, men det pleier å fungere etter et par loadinger da . Dette blir et bra spill mens vi venter på Van Buren (Fallout 3). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå