Mrpain Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Heisann, satt her å hadde en artig runde TF2 med min kamerat Kellyo, og ville dele det med dere på forumet her, hadde vert kjekt om dere sa deres mening og om dere muligens la inn ønsker også. http://www.youtube.com/watch?v=StF7ovSAc4I Mvh: Mr. Pain Si ifra om dette er en feil plasert post. Endret 18. juli 2011 av Mrpain Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ting som egenproduserte videoer har vi underforumet Brukernes bidrag for. Jeg flyttet tråden for deg først som sist, jeg. Lenke til kommentar
Psitaylor Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Artig dialekt, ikke så mye å si på videoen, rimelig underholdende. Litt mye pusting i mic spesielt i begynnelsen kanskje? Lenke til kommentar
Mrpain Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Artig dialekt, ikke så mye å si på videoen, rimelig underholdende. Litt mye pusting i mic spesielt i begynnelsen kanskje? Haha, ja eg slite litt me inntaket av lyd, e nåke eg bearbeide Jo dialekto er fra vestlandet. Som sagt så tar eg og imot ønsker, ris & ros. Lenke til kommentar
Psitaylor Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Merket at den var fra vestlandet, men fortsatt en god del annerledes ifra min I forhold til ønsker kan du for eksempel spille andre maps, andre klasser osv, kommer ikke på så mye annet i farten. Hvis du kjenner flere kjente som har spillet så kan du jo prøve å få med en av dem på en video? Gleder meg til å se flere slike som denne her Lenke til kommentar
Mrpain Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Ny film oppe nå Uhm.. gi det 30 min.. Endret 18. juli 2011 av Mrpain Lenke til kommentar
Mrpain Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Ingen ny film før fredag, bare så det er sagt Lenke til kommentar
Mrpain Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 rykende fersk bad company 2 video, oppe og går straks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå