Gå til innhold

Enda en Gamer PC

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå satt sammen en liste over komponenter jeg skal kjøpe.

Håper at noen kanskje gidder å se igjennom om alt passer i lag før bestilling. Blir et 3 måneders prosjekt pga andre utgifter som å må betales, så blir å bestille i 3 kolli.

post-88331-0-88487300-1310949669_thumb.jpg

Takker for alle innspill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Etter som du skal spille så holder det med i5 2500k, da spill i 99% av tilfellene ikke tar nytte av de 4 ekstra trådene slik som div. redigerings program o.l. gjør.

Du kan også gå ned til GTX 570(eller 6950/70), som gir langt mer ytelse for pengene, og som strengt talt holder til alle spill i dag (1 skjerm) uansett.

Da sparer du 2000,- uten noe reelt ytelse tap, og forhåpentligvis, forkorter ned bestillingen med 1 kolli !

Strømforsyningen er nok en smule overkill til dagens setup, men er en god investering på lang sikt.

Hadde også byttet til en DVD-brenner med SATA og ikke IDE, rett og slett pga. en mindre kabel.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Skal gå for i5 og ny DVD brenner.

Kabinett og strømforsyning bestillte jeg i går kveld :thumbup:

Bestillte med vilje en for kraftig strømforsyning så man har den noen år før man trenger å bytte den ut. Som sikkert mange andre som kjøper ny PC nå, så skal jeg bruke den til BF3, vil GTX 570 holde da?

Trenger jeg forresten noe mere kjøling, eller holder det med det som følger med kabinettet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Så lenge du holder deg til 1920x1080 og nedover i oppløsning er det ikke mye som skiller GTX570 og 580.

GTX 580 er pr. dags dato ikke verdt pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...