Gå til innhold

Kamptråd: Fredrikstad - Brann


Brann89

Anbefalte innlegg

Øvrebø har faktisk vært brukbar i dag. Godkjent dømming. :)
Han har lagt lista litt høyt, men også vært konsekvent. Ser ingen grunn til å skylde på dommeren her. Forsåvidt så gjør jo Step_Up det hver gang Brann slipper inn mål. Så det er vel ikke så mye annet og forvente :-)

 

?????????? Eller ikke...

 

 

HVA MED OPHAUG DA??????Om ikke dette er korrupsjon, så er det vanskelig å si hva det er...Nå har vi tre min av ord.tid på å score to mål Øvrebø. Du får trygle om at vi klarer det...
Hva skjer hvis dere ikke klarer det? :p

 

Vel, i en kritisk fase av kampen har vi blitt snytt for ett mål(den fremste av spillerne hadde ikke noe å si for Staw i den situasjonen). Vi ble snytt for straffe som Langli og Skullerud helt korrekt påpeker. Det ble blåst offside ved en sjanse hvor det hadde vært litt av en prestasjon hvis vi ikke hadde scoret...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tragisk spill av Brann. De gjør det bra hjemme, men med en gang de kommer ut av byen så skal de tape.

 

Vi scoret to, så det offensive var det ikke så tragisk og det har da heller ikke noe med hvor vi spiller. Men vi markerer ikke og soneforsvaret er i store perioder helt borte. I tillegg så gjør han jævelen Øvrebø grove/skandaløse feil på kritiske tidspunkt av kampen hvor vi kunne/hadde tatt ledelsen...

 

Når vi spiller så rævva i forsvar, så kan vi selvfølgelig ikke se bort fra det. Men Øvrebø må ta sin del av ansvaret for kamputviklingen i dag...

 

Nå forlanger jeg at de som gjorde disse feilene i forsvaret går ut i media og tar hele ansvaret på sin kappe...

Lenke til kommentar

Men Brann kan gjerne score noen mål. Har en god del Brann-spillere på managerlaget. :p

 

Ojo og Austin?

Holmvik, Mjelde og Ojo. Har blitt haugevis av poeng på disse de siste rundene. :)

Ble ikke mye poeng til deg i dag.

 

Er tilbake til hverdagen i dag. Fikk naturligvis ikke sett de første 35 minuttene, men det jeg såg var helt for jævli dårlig. Øvrebø var bra, med unntak av at den handsen til narkissen kunne diskuteres, men ikke Øvrebø sin feil at vi taper. Midtbanen og forsvaret er helt LATTERLIG dårlig i andre omgang. Fredrikstad får så mye rom at jeg blir helt flau. Kommentatorene skryter Hussain opp i skyene, men han får jo all verdens tid, og Haugen hadde gjort det like bra om han hadde fått samme tid på seg. Missforstå meg rett naturligvis, Hussain var bra.

Lenke til kommentar

Og han jobber jo for faen ikke hjem heller!

 

Men Brann kan gjerne score noen mål. Har en god del Brann-spillere på managerlaget. :p

 

Ojo og Austin?

Holmvik, Mjelde og Ojo. Har blitt haugevis av poeng på disse de siste rundene. :)

Ble ikke mye poeng til deg i dag.

 

Er tilbake til hverdagen i dag. Øvrebø var bra, med unntak av at den handsen til narkissen kunne diskuteres, men ikke Øvrebø sin feil at vi taper. Midtbanen og forsvaret er helt LATTERLIG dårlig i andre omgang.

 

???????

Lenke til kommentar

???????

Hva gjor Øvrebø som påvirket kampen? Eneste er handsen. Narkissen skulle ikke ha rødt, selv om det kanskje er orange. Lar spillet gå og bidrar til flyt, til Fredrikstad anyways.

 

Zsolt påvirker ikke keeperarbeidet til Staw i situasjonen det ble blåst offside i og det ble feilaktig blåst offside ved en sjanse hvor det skal godt gjøres å bomme. Disse situasjonene kom i kristiske faser av kampen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...