D2001 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei! Trenger en benchmark til måle måle "antall watt" jeg har i PSUen min. Det er kanskje en sannsynlighet for at slikt ikke finnes, men kanskje noen av dere på forumet har vært borti en slik benchmark før? Takker Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei! Trenger en benchmark til måle måle "antall watt" jeg har i PSUen min. Det er kanskje en sannsynlighet for at slikt ikke finnes, men kanskje noen av dere på forumet har vært borti en slik benchmark før? Takker fluke.no ? Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Hei! Trenger en benchmark til måle måle "antall watt" jeg har i PSUen min. Det er kanskje en sannsynlighet for at slikt ikke finnes, men kanskje noen av dere på forumet har vært borti en slik benchmark før? Takker fluke.no ? Da kjøper jeg heller en kraftigere og mye bedre PSU enn den jeg har nå istedet for å teste om den jeg har nå holder til oppgraderingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå