ccm800 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har lest på en annen påst her på forumet at det er flere som er plaget med at 8RDA3+ hk låser seg (deriblant meg). Men er det noen som har prøvd og flashe biosen for og se om det blir bedre?? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg har flashet biosen, kortet har ikke låst seg til nå.... Lenke til kommentar
enC|ave Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg og har samme problemet. Prøvde å flashe BIOSen men det virket ikke. Har nå levert det inn igjen, siden jeg såg her i forumet at nesten 9/10 8rda3+ HK har feil ved levering. Prøv å få et nytt et der du kjøpte kortet. Lenke til kommentar
kakemonster1 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg flashet biosen, men ingen forandringer... Må nok vurdere å sende det tilbake til komplett... *huff, 2 uker elns uten PC* Lenke til kommentar
Raz Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Skjedde dette med en gang dere hadde montert hovedkortet eller var det et problem som oppstod etterhvert? Mitt kort har iallefall ikke kræsjet en eneste gang så jeg må ha vært veldig heldig heldigvis... Lenke til kommentar
CoD Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hvis du har problemer er det sannsynlig at du opplever produksjonsfeil.... dette har hvert svært vanlig på dette hovedkortet... Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har både hatt 8RDA+ og 8RDA3+n og begge kortene funket knirkefritt... Hva rev-nr står på hk'et? Mitt var 1.1 Lenke til kommentar
ccm800 Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Får vel bare sende det i retur.. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Prøvde å flashe BIOSen men det virket ikke.quote] Hvordan klarte du det' date=' da? Det bør gå helt fint med [b']RIKTIG[/b] BIOS versjon. Staljin Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Prøvde å flashe BIOSen men det virket ikke.quote] Hvordan klarte du det' date=' da? Det bør gå helt fint med [b']RIKTIG[/b] BIOS versjon. Staljin Tror han mente at han prøvde å flashe, men det hjalp ikke noe på problemet han har med kortet sitt, altså det låser seg like mye etter flashing. hvis jeg har fortsått det riktig. Mitt kort har også fungert knirkefritt Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg har tidligere oppdatert BIOS uten noe bedring her. Har Flasha med ny BIOS (30/07) her nettopp nå, håper at det blir bedre, men har mine tvil. Jeg kan bruke maskina i ca. 30 min før maskina fryser Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 ....det ble ikke bedre med siste BIOS nei Maskina holdt ut i 22min (siden den forrige posten min) før den frøs. Regner med noen av dere oxo opplever lydproblemet med hk't - hvilken lyddriver har dere evt løst dette problemet med? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Klokka ned BUS'n på cpu fra 333 til 266, og da fungerer det bra her :o Har kjørt maskina rekordlenge her nå, og har enda ikke fryst seg.... Hmmmmmm...??? Lenke til kommentar
Raz Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Klokka ned BUS'n på cpu fra 333 til 266, og da fungerer det bra her :o Har kjørt maskina rekordlenge her nå, og har enda ikke fryst seg.... Hmmmmmm...??? Kanskje chipsett'et blir for varmt eller kanskje det trenger litt mer strøm? Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Øk spenningen på cpu og minne. Jeg opplevde samme problem, økte så spenningen noen få hakk, og voila, problemet var historie. Dere taper ikke noe på å prøve i allefall. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg leverte Epox-kortet inn på Komplett i dag, han bak disken lo faktisk da han så kortet! Han sa at 90% av disse hadde feil, og jeg skulle få velge meg hvilket som helst annet kort - de måtte uansett ha d inn for test først. Komplett anbefalte meg Abit nf7s fremfor asus A7N8X Deluxe fordi de hadde mye problemer med asus-kortet oxo...???? Jeg hadde mest lyst på gode gamle asus, men ble usikker da han anbefalte abit..... noen synspunkter? Lenke til kommentar
dp Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 rart at det er så mye feil med kortene.. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg hadde mest lyst på gode gamle asus, men ble usikker da han anbefalte abit..... noen synspunkter? Jeg hadde et Asus kort av den typen, som kræsja etter under 1/2 år. Det var riktignok i forbindelse med stilling av FSBen, men jeg stilte den til standardverdien da kortet ga seg! EDIT: Ellers er det et meget bra kort, men jeg hadde noen problemer i spill.. tror ikke det er vanlig da. Lenke til kommentar
BirTh Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg personlig ville satset på ABIT kortet NF7-S har rykte på seg for å være meget bra. Jeg har alltid hatt bra erfaring med Abit, har forsåvidt kun hatt abit og da men. Lenke til kommentar
CoD Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 bytta ut mitt epox bais kort med nf7 jeg... fungerer strålande nu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå