2Key Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 ARRRRRGHHHHH Herregud hvor dårlig win er! Jeg blir gal! Jeg gleder meg til den dagen win blir bug fritt. Hvis du har et problem i windows så er d enten drit enkelt å fikse ellers så er det så vasnkelig at Bill Gates ikke kan fikse d engang. ARrrrrrghhhhh Hvorfor må win være sånt? JEg BLIR GAL. DØD OVER WINDOWS!!!! Den dagen d blir bug fritt så er d faktisk vert pengene d koster. ARRRGHHHHH!!!!!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Ikke bruk det da! Sutrekopp! Lenke til kommentar
2Key Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 unnskyld da, men jeg ble så gavl av alle di dritt feil meldingene Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Nå etter at windows XP kom, ble det mer og mer aktuelt å betale for MS produktene... XP funker jo nesten perfekt! nå begynner MS OS'ene å bli meget brae. gleder meg til Blackomb kommer... (jajaja, win2k og er sikkert bra, men jeg synes XP er bedre og ikke klag på det.) Lenke til kommentar
2Key Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 win2k og xp er bra men jeg syneset microsoft bør satse på å få en mer stabil os,Alt er kan bedres i windows.spesielt sikkerheten. De satser jo mer på utsende en stabilitet Lenke til kommentar
RPA Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Så lenge produsente av hardware aldri kan lage drivere så blir nok aldri noen ting bra... Creative kan ikke lage lydkortdrivere til SbLive Player 5.1 for Xp...først hadde jeg masse spraking når lyder ble avspilt, dette ordnet seg men så klikket lydkort driverne helt da jeg satte inn et gammelt pci-skjermkort, fjernet skjermkortet å installerte lydkortet på nytt... masse spraking igjen... Heia Creative Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Gleder deg til Windows blir bug-fritt? Hmm, d blir d ALDRI. Akkurat som med all annen programvare. Og Windows (MS) kommer nok ikke til å være de første som lager noe bug-fritt (hvis d i det hele tatt er mulig). Lite bug er ikke d samme som uten bug! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Kan "glede" deg med at alle programmererne i MS skal sendes på 1 mnd. sikkerhetskurs! Kanskje kan det bli litt bedre :smile: Digi.no har saken. Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg synes XP er det VÆRSTE operativsystemet som noen gang har vært lansert, har ALDRI opplevd så mange blåskjermer som etter at jeg tok dette i bruk. Win2k derimot funker aldeles glimrende og jeg har egentlig aldri hatt problemer med dette. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 trur de som klager over OS først må se på hardware sammensetninga før man begynner å klage på noe annet. Man kan faktisk skape ustabilitet med å berøre kort uten å lade ut ststisk eleketrisitet først.. kortet blir ikke nødvendigvis ødelagt.. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Tror stabiliteten på mS opperativsuystemeer varoeere veldig ut ifra hvordan hartdware du har. Alle sier at ME er Dårlig. Jeg har aldri hatt en ***** feil med det. Heller ikke med XP CORPORATE. Derfor trpor jeg hardware avgjør stabilitet. Om det er riktig vet jeg ikke? BobboZ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hardware kan ha noe å si på stabiliteten, men OS-et og hvor mye man "herjer" med maskien, som feks avinstallasjoner av div. progs som gir "bugs" i register-oppføringen til Windows. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Har kjørt det meste av OS på maskin min.. utn tegn te ustabilitet. De problemene som jeg evt. har hadd er grunnet min egne feil. Slutt å klag.. se heller på sammensetninga å ka man sjøl gjør me maskin først Lenke til kommentar
picachu Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-05 17:49, 2Key skrev:unnskyld da, men jeg ble så gavl av alle di dritt feil meldingene Hehe..kan du forvente at noen lager et bug-fritt program når du ikke engang kan skrive skikkelig ????? Lær deg å skrive først, så kan du lage deg et bug-fritt program....ikke så enkelt det. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg kan ikke forstå hvordan folk kan si "det er deres egen feil, fordi _jeg_ aldri har hatt feil!" enkelte er heldige, enkelte er mindre heldige. hw kan være lettere beskadiget av eier, distro, vifter (statisk elektro. kanskje ikke det mest trolige, men...), drivere kan inneholde bugs, windows _inneholder_ bugs, ms's småprogrammer _inneholder_ bugs, integrasjonen av forskjellig programmvare skaper bugs, osv. Poenget er: enkelte er heldige, andre er mindre. Hos noen kan ME fungere perfekt, mens XP krasjer, og motsatt hos andre, hos andre igjen kan begge klikke, eller begge fungere perfekt. (selv kjører jeg win 95, og får bsod bare når jeg tar ut cd-rom under cd-lesing, men ulovlig op. får jeg ofte når jeg lukker programmer ) Å si "det er din feil" hjelper ikke! prøv heller å sette dere _helt_ inn i den andre parts situasjon, og _finn ut_ hvor problemet ligger! (mange kommer sikkert til å klikke på meg nå, men jaja :smile: ) Lenke til kommentar
2Key Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 picachu !!! Ditt svar var jo helt uten mening.Bare å prøve og starte en krangel pga en skrive feil, som skyldes at jeg var så fuckings irritert på ms, er jo bare idiotisk. alle andre uten om deg greier å komme med et saklig innlegg. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 14:21, 2Key skrev:picachu !!!Ditt svar var jo helt uten mening.Bare å prøve og starte en krangel pga en skrive feil, som skyldes at jeg var så fuckings irritert på ms, er jo bare idiotisk. alle andre uten om deg greier å komme med et saklig innlegg. Saklig sier DU !!! Sitat fra din post : DØD OVER WINDOWS!!!! Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Min påstand: Svært mange her på forumet(og alle andre stader) er ikkje så flinke med pc'ar som dei likar å tru. Dei skal på død og liv bygge sjølv, og installere og formatere og gud veit kva. Når ting går gale så skuldar dei på maskinvare og/eller OS. Eksempel: I nesten annankvar tråd der ein person spør om hjelp så er det ein som foreslår at han skal formatere og installere på nytt, det er det einaste som hjelp. Doh! Dette vitnar om svak forståing. Vanlegvis skal det mykje mindre til til for å fikse problemet, berre ein gidd å sette seg inn i det. Let the flamewar begin! Lenke til kommentar
2Key Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Hør her jeg har en bra pc somm er stabil på alle andre os enn ms, det var defor jeg ble så gal over ms. Jeg får ikke noe annet en feilmeldinger hele tiden. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 11:42, Ola PeK skrev:Min påstand:Svært mange her på forumet(og alle andre stader) er ikkje så flinke med pc'ar som dei likar å tru.Dei skal på død og liv bygge sjølv, og installere og formatere og gud veit kva. Når ting går gale så skuldar dei på maskinvare og/eller OS.Eksempel: I nesten annankvar tråd der ein person spør om hjelp så er det ein som foreslår at han skal formatere og installere på nytt, det er det einaste som hjelp. Doh!Dette vitnar om svak forståing.Vanlegvis skal det mykje mindre til til for å fikse problemet, berre ein gidd å sette seg inn i det.Let the flamewar begin! Kunne ikke sagt det bedre selv!! Fjortiser (og andre) som svarer "format" når de kommer opp i et problem, har absolutt ikke satt seg inn i problemstillingen. _________________ H lp! S m b d st l ll th v w ls fr m m k yb rd! [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-02-07 14:30 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå