Gå til innhold

Venteliste

t_xtra

Anbefalte innlegg

Så ja. Står på venteliste som nr 8 på psykologi bachelor, og har tilbud om psykologi årstudium.

Svarer jeg ja til begge på samordna opptak? Er selvfølgelig interessert i 3 årig om jeg kan komme inn via venteliste, men vil jo ikke miste plassen på psykologi årss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.. et litt kjapt sprsm..

Har det noe å si om man venter med å svare "ja til å stå i venteliste"?

Eller er det første mann til mølla får rykke fremover kjappere?

Edit: Fant svar.

Endret av Martsor
Lenke til kommentar

Når oppdateres ventelisten? I brev 2 stod det hvilken plass jeg står på(nr.2), men den har ikke forandret seg i det hele tatt. Tror ingen av de andre har forandret seg heller. Vil dette tallet i brevet forandre seg eller må jeg se en annen plass?

Lenke til kommentar

I følge sammordna opptak, ikke før fristen er ute. Du har nå blitt tildelt en plass, og slik står du til andre opptaket forekommer. Da har de også samlet data ang om hvem som har takket nei, og du rykker frem etter hvor mange som har takket nei etc. Endringer i venteliste kan allikevel forekomme før dette skjer. Dette er ekstreme tilfeller i følge Sammordna opptak, og da er det som regel at det er et spesielt tilfelle hvor en har fått lov til å komme inn i ventelista fordi det har skjedde en system feil e.l

En annen kilde (Her på forumet), nevnte at det var forekommet oppdateringer hos hans/hennes venteliste.

Mer enn dette vet ikke jeg.

Martin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...