Gå til innhold

filmer blir forvrengt helt langs kanten på høyre side av laptopen

dan83

Anbefalte innlegg

OK, nå er jeg seriøst dritt lei data problemer

Nettopp skaffet meg en dell xps 15 med rgb led skjerm full HD hvor jeg først måtte få tilsent en ny strømforsyning pgr. av merkelig lyder fra den første jeg fikk tilsent!

OG nå er det problemer når jeg ser på film via vlc media player på laptopen! På dvdrips, som jeg har lastet ned, så får alle filmer en forvrengt stripe helt langs kanten til høyre av skjermen(veldig smal stipe helt inn til kanten av skjermen, på en måte)! De samme filene får ikke dette på min eldre acer laptop, som derimot har en mye mere firkantet skjerm(ikke 16:9 format)

Håper virkelig ikke det er noe kødd med skjermen min og at det er 16:9 format som gjør dette her? Prøvde å dra noen bilder på laptopen helt inn mot høyre siden av laptopen, men da merkert jeg ikke noe til problemet! Er altså kun når jeg ser filmer jeg merker dette her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men har derimot oppdaget et annet problem og det er at det innimellom hakker i filmer når jeg ser på dem, men dette skjer derimot ikke ofte

skulle jo ikke tro dette skjedde på en splitter ny laptop?Dette skjer når ikke kjører noe som helst annet i bakgrunnen!

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...