norwegian_viking Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Skulle gjerne sett en film på tv'n, men jeg får ikke noe bilde på skjermen. Jeg har prøvde å koble: PC->TV og PC->DVD-spiller->TV, men får fortsatt ikke bilde. Har mulighet til å slå på TV i ati control panel. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Eg koblet til Tv`en min ved hjelp av den s-video kabelen, fungerte ganske bra i spill å sånn. men du må stikke inn i kontroll panelet --> visning å stille på hvilke skjermer bildet skal vises på. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hadde samme problemet selv. Du må stille inn TV skjermen til PAL. Den stpr på NTSC eller noe slikt som default. (Gjøres via Ati Control Panel) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Skulle gjerne sett en film på tv'n, men jeg får ikke noe bilde på skjermen. Jeg har prøvde å koble: PC->TV og PC->DVD-spiller->TV, men får fortsatt ikke bilde. Har mulighet til å slå på TV i ati control panel.Noen som vet hva som er galt? Har du brukt riktige kabel (og evnt. overgang)? Har du valgt riktig forvalg (AV1 / AV2/ EXT e.l.) på TV? Lenke til kommentar
norwegian_viking Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Koblet s-video kabelen rett i TV'n, prøvde også s-video inn i dvd spiller og dvd koblet til TV med scart kabel. Stilte også inn på PAL i control panel. Gikk gjennom de fleste kanalene inkludert AV. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Du kan ikke koble via DVD-spiller. Hvis du har flere scart og separat s-videotilkobling må du velge riktig AV-inngang. S-video kalles ofte AV3 eller AV4 på TV-er med mange tilkoblinger. På noen med tilkobling i fronten på apparatet heter inngangen "FRONT". Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 har du satt tv som primary display? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå