Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Liker du ditt eget smil ?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hva folk syns om sitt eget smil ? Grunnen til at jeg undrer meg over dette er at jeg nylig snakket med en jente som ikke likte smilet sitt. Det var faktisk så gale at hun til tider tok hånden foran munnen/ansiktet når hun smilte. Jeg har aldri tenkt over dette før nå, og er veldig interessert i å høre hva andre tenker om sitt eget smil ? :)

Postet av anonym: e98226089f6370536d9151b4d40705db

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker flere ganger over det, faktisk. Altså hvordan jeg smiler, og hva som er penest. Åpen eller lukket munn, liksom. Nå er jo jeg trossalt jente, så vil tro det er mer vanlig hos oss. Vet ikke, jeg. Uansett, jeg er fornøyd. Et smil er et smil, jeg ser gleden i det uansett.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tenker ikke over det, men siden du spør, så tenker jeg nå og kommer fram til at jeg ikke liker smilet mitt. Framtenna er skeive og overleppen er rar og får ordentlig bollekinn også.

Lenke til kommentar

Jeg hadde/har også den vanen av å holde foran ansiktet mitt når jeg smiler. Nå er det ett år siden jeg gikk på skole, og da hadde jeg veldig mye lavere selvtillit. Der holdt jeg i hvert fall over munnen min hvis jeg smilet. Nå er jeg mye mer komfortabel med meg selv, og tror jeg har sluttet med det, men er ikke helt sikker.

Synes ikke smilet mitt er så pent akkurat, men jeg synes det ser mye finere ut enn hvordan det så ut for ett år siden. Sikkert pga selvtillit og mentalt. :D

Lenke til kommentar

Har aldri vært så veldig fan av mitt eget smil egentlig. Det har vel mest å gjøre med at jeg ikke er så veldig fornøyd med tennene mine. Plager meg ikke sånn kjempe mye, men pleide noen ganger før å holde meg litt for munnen når jeg fikk latterkrampe. Dette er jo klassisk tegn på usikkerhet da, så det må man kvitte seg med ;)

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt på det før. Jeg tror det er sånn litt over "midt i mellom". Ikke i den forstand at mitt smil er bedre enn gjennomsnittet, men at det er litt penere enn at det verken er stygt eller pent. De øvre tennene mine er av perfekt størrelse, og det er de som vises når jeg smiler. Men dessverre er de ikke så pene i fargen. Men det synes ikke så godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...