Gå til innhold

[Løst] Man ser ikke alle kommentarer når man klikker opp et bilde

Anbefalte innlegg

Jeg ser at ikke alle kommentarer vises under et bilde direkte via Billedkritikk, for å se alle må man klikke seg videre på knappoen "Kommenter i forumet". Står slike ting forklart noe sted? Det hadde vært greit med en liten innføring slik at alle blir kjent med funksjonaliteten.

Jeg finner heller ingen søkemulighet i forumet, selv om det står at man skal gjøre et søk før man legger inn et spørsmål.

Og hva med visningstallet under et bilde, det ser ut til å endre seg veldig sporadisk.

Lurer også på hva "rykte" er for noe. Savner litt generell informasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at ikke alle kommentarer vises under et bilde direkte via Billedkritikk, for å se alle må man klikke seg videre på knappoen "Kommenter i forumet". Står slike ting forklart noe sted? Det hadde vært greit med en liten innføring slik at alle blir kjent med funksjonaliteten.

Jeg regner med at der fordi det er så mange kommentarer at de fordeles over flere sider. Det er noen knapper for velge side, men de er ikke så lett å finne. De er på høyre side over avataren din - den ved siden kommentarfeltet.

Jeg finner heller ingen søkemulighet i forumet, selv om det står at man skal gjøre et søk før man legger inn et spørsmål.

Og hva med visningstallet under et bilde, det ser ut til å endre seg veldig sporadisk.

Søk er mulig når du har gåt over til "kommenter i forumet". Da på venstre side - men det er mulig at du må bytte utseende (skin); det velges nederst på siden.

Visningstallet oppdateres kun en gang i timen.

Rykte er noe en opparbeider seg ;) Når du er på "kommenter i forumet", så vi du se at det er en liten pluss under hver post (høyre side). Den peleier vi å trykke på når vi ser en post vi er enig i eller synes er bra.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at der fordi det er så mange kommentarer at de fordeles over flere sider. Det er noen knapper for velge side, men de er ikke så lett å finne. De er på høyre side over avataren din - den ved siden kommentarfeltet.

Søk er mulig når du har gåt over til "kommenter i forumet". Da på venstre side - men det er mulig at du må bytte utseende (skin); det velges nederst på siden.

Visningstallet oppdateres kun en gang i timen.

Rykte er noe en opparbeider seg ;) Når du er på "kommenter i forumet", så vi du se at det er en liten pluss under hver post (høyre side). Den peleier vi å trykke på når vi ser en post vi er enig i eller synes er bra.

Jeg fant side 2 knappen, og som jeg har lett og studert tidligere, men jeg har vel sett nederst på siden

Finnes ingen søk-funksjon når man velger Digit-skin, det er jo litt rart. Endret til Akam og vips så fant jeg den

Fant +-knappen og da er jeg i mål

Du hadde svar på alt sammen, takk skal du ha. Du er vel gammel Akam-traver :)

Lenke til kommentar

Du hadde svar på alt sammen, takk skal du ha. Du er vel gammel Akam-traver :)

Så bra. Ja, jeg har nok vært her en stund ;)

Jeg fant til og med "Løst"-knappen og trykket denne. Selv om jeg egentlig synes at det bør være mulig å kunne søke i forum med Digit-skin, vi oppfordres jo til å hente det opp vi som kommer fra Digit. Takk igjen :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...