Gå til innhold

Finnes det programmer som ikke viser kode, men noe a la fp?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på om det finnes noen programmer som er mere grafiske a la fp, har prøvd å lage en hjemmeside nå i flere dager og gråter snart blod. Jeg begynte med macromedia homesite 5.0 nada der vises koden og denne er ikke akkurat lesbar for meg. Så prøvde jeg macromedia mx, samme ulla. Jeg sliter litt med dette. Hjemmesidegeneratoren på frisurf er ikke noe bra heller. Sidene skal ikke være så avanserte men de skal være "gjennomførte".

Håper på svar.

mvh knutern_

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*grøsser*

Trenger jeg virkelig NEVNE hvorfor du *ikke* bør bruke frames?? Jeg *garanterer* deg at UANSETT hva du vil lage med frames kan du klare uten. Uansett. Frames er en pest som sprer seg blant nybegynnere innen webdesign. Hold deg unna!

Lenke til kommentar
Ser poenget med å ikke bruke frames nå.

Dette med hjemmeside blir vist et rimelig langtids prosjekt ser det ut som

Takk for hjelpen, hyggelig å kunne stille spørsmål og få svar.

mvh knutern_

Ikke noe problem. Trenger du hjelp med siden er det bare å spørre, nå som du ikke skal bruke frames :p

Tenkte meg at hjemmeside ville være en raskt ting selv også. Så knyttet jeg inn CSS, PHP, XHTML pluss designing og regner med at det vil ta ca. en måneds tid med 3 timers daglig arbeid, minst, gjennomsnittlig. Men det er gøy :)

Lenke til kommentar
Ser poenget med å ikke bruke frames nå.

Dette med hjemmeside blir vist et rimelig langtids prosjekt ser det ut som

Takk for hjelpen, hyggelig å kunne stille spørsmål og få svar.

mvh knutern_

Ikke noe problem. Trenger du hjelp med siden er det bare å spørre, nå som du ikke skal bruke frames :p

Tenkte meg at hjemmeside ville være en raskt ting selv også. Så knyttet jeg inn CSS, PHP, XHTML pluss designing og regner med at det vil ta ca. en måneds tid med 3 timers daglig arbeid, minst, gjennomsnittlig. Men det er gøy :)

Noe sånt for min del også.. blir et langtidsprojekt..

mens jeg for min del kun bruker notepad/htmlgoodies.com/w3schhols/php.net som hjelpere.. artig men ikke minst lærerikt.. Er faktisk design jeg synes er vanskeligst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...