knut-eirik Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei. Jeg lurer på om det finnes noen programmer som er mere grafiske a la fp, har prøvd å lage en hjemmeside nå i flere dager og gråter snart blod. Jeg begynte med macromedia homesite 5.0 nada der vises koden og denne er ikke akkurat lesbar for meg. Så prøvde jeg macromedia mx, samme ulla. Jeg sliter litt med dette. Hjemmesidegeneratoren på frisurf er ikke noe bra heller. Sidene skal ikke være så avanserte men de skal være "gjennomførte". Håper på svar. mvh knutern_ Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Umm, vet ikke om jeg helt forstår deg nå. Sier du at det ikke er mulig å designe visuelt i Macromedia Dreamweaver MX??? Dreamweaver er akkurat like "grafisk" som Frontpage, og lager i motsetning til Frontpage alltid god 100% standard kode. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Heh, med DreamWeaver klikker du på View og velger "Grafic mode" eller noe i den dur. Rett under "Code view" Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 hmm, bare litt lite flink med slike programmer. Nå får jeg sett resultatet, nå mangler det bare at jeg får laget dette frames oplegget sånn som jeg vil ha det ... takk for hjelpen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 *grøsser* Trenger jeg virkelig NEVNE hvorfor du *ikke* bør bruke frames?? Jeg *garanterer* deg at UANSETT hva du vil lage med frames kan du klare uten. Uansett. Frames er en pest som sprer seg blant nybegynnere innen webdesign. Hold deg unna! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 ikke frames?. Men i svarte... Det funke ikke på anen måte... Tenkt jeg skulle lage litt orden. Men vil gjerne vite hva du har i mot frames. mvh knutern_ Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 http://www.wolflarsen.com/nor/notes/framed.htm les og bli klok. Lag heller siden med tables eller noe, og spør oss om hjelp Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Ser poenget med å ikke bruke frames nå. Dette med hjemmeside blir vist et rimelig langtids prosjekt ser det ut som Takk for hjelpen, hyggelig å kunne stille spørsmål og få svar. mvh knutern_ Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ser poenget med å ikke bruke frames nå. Dette med hjemmeside blir vist et rimelig langtids prosjekt ser det ut som Takk for hjelpen, hyggelig å kunne stille spørsmål og få svar. mvh knutern_ Ikke noe problem. Trenger du hjelp med siden er det bare å spørre, nå som du ikke skal bruke frames Tenkte meg at hjemmeside ville være en raskt ting selv også. Så knyttet jeg inn CSS, PHP, XHTML pluss designing og regner med at det vil ta ca. en måneds tid med 3 timers daglig arbeid, minst, gjennomsnittlig. Men det er gøy Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Ser poenget med å ikke bruke frames nå. Dette med hjemmeside blir vist et rimelig langtids prosjekt ser det ut som Takk for hjelpen, hyggelig å kunne stille spørsmål og få svar. mvh knutern_ Ikke noe problem. Trenger du hjelp med siden er det bare å spørre, nå som du ikke skal bruke frames Tenkte meg at hjemmeside ville være en raskt ting selv også. Så knyttet jeg inn CSS, PHP, XHTML pluss designing og regner med at det vil ta ca. en måneds tid med 3 timers daglig arbeid, minst, gjennomsnittlig. Men det er gøy Noe sånt for min del også.. blir et langtidsprojekt.. mens jeg for min del kun bruker notepad/htmlgoodies.com/w3schhols/php.net som hjelpere.. artig men ikke minst lærerikt.. Er faktisk design jeg synes er vanskeligst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå