Gå til innhold

problem med prosessor?

Anbefalte innlegg

for noen uker siden måtte jeg kjøpe ny hd til min stasjonære. den gamle røyk sund

hadde windos7 64 liggendes så instalerte den.

alt gikk fint og alt ser bra ut uten om prosessor "hastigheten"

sytes liksom alt virker tregere å mere langtrekkelig.

så litt på den windows oppgave behandlig. vet ikke hvor bra denne er.men nå ligger prosessor forbruket på mellom 20 og 30 prosent selv når jeg nesten ikke har noen programmer i bruk. bare opra og noen lette programmer.

før jeg reinstalerte på nytt så mente jeg denne lå mot null nesten.

og det skal heller ikke noe til at den går opp mot 90 til 100 prosent hvis jeg kjører flere programmer.

sytes også nettleseren går betydlig saktere. selv om jeg has sjekket netthastigheten.

og før så kunne jeg bruke nesten ubegrenset med programmer å likevell bare være på 30 til 40 prosent.å alt gikk rakst

de forskjellige programmene jeg kjører låser seg også ganske ofte. virker ikke som det er ett spesielt som det skjer på.,men alle nå og da. til og med window utforseren låser seg.

å før så tror jeg ikke at et program låste seg en eneste gang

og som sagt så var den ikke slik før.

tenkte kansje det kunne være drivere. men tok en test med blandt annet uniblu drivescanner å ett som heter driverupdate. uten å finne noen drivere som manglet som skal ha noe å gjøre med prossesoren egentlig.

laster også ned gjevnlig med windows update. de skal vel også finne slike utgåtte drivere.

kikket også på hjemmesiden til prosessoren. men mener jeg ikke kunne finne en driver til min spesifike utgave.

bare ne som heter update. mener den var til flere forskjellige drivere og hadde en slik automatisk update funksjon.

lastet self. ned denne med det hjalp nå ikke noe

har forøverig

msi p35 platinum hovedkort

intel core 2 duo e8500 prosessor

4gb minne. crusial. 4 stk. disse er nye

strømforsyning Corsair AX 850W . denne er ny.

prosessoren er heller ikke så gammel. for ca ett år siden så kjøpte jeg denne og den win7 64 softwaren.

hadde win xp på maskina da, så jeg installerte denne win7 og prosessoren da. vel og merke uten disse problemene jeg har nå ser det ut til.

noen skarpe hjerner her inne med noen ideer?

takker og bukker

Endret av esc_cos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...