Robert^ Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei! Har oppstått ett irriterende problem på pc'en. Surfing på nettet går veeldig langsomt og ofte kommer denne beskjeden opp; "The server at [random side] can't be found because the DNS lookup failed" Har søkt litt rundt på nettet etter løsninger, men ingenting av det jeg har prøvd funker. Har formatert pc'en ett par ganger, og da funker det fint i noen dager til denne beskjeden og problemene dukker opp på nytt.. Noen som har litt peiling på hva jeg kan gjøre? Btw, online gaming funker helt fint! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Det skyldes som regel at routeren blir overbelastet med for mange forbindelser. Bittorrent er en vanlig årsak. Du bør derfor redusere antall tilkoblinger i programmet. Lenke til kommentar
Robert^ Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Se der, ja. Du hadde helt rett! Av alle ting jeg har prøvd så var det i Bittorrent problemet lå.. Men tuuusen takk for hjelpa, la7dfa.com Slipper jeg å irritere meg over det der noe mer Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Flotte greier, hvis du skulle få mer trafikk i framtiden, så er ny router en god løsning. Finnes rimelige routere som tåler flere hundretusener av tilkoblinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå