NeroRaw Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 Er dette lurt? Den koster akkurat 40$ Som jeg sjekket og det ble rundt 218 kr. Så jeg lurer på om jeg må betale noe ekstra i toll eller skjulte avgifter noe slikt, siden prisen er over 200 kr. Er 15 år og har tenkt å kjøpe G-Shock klokke fra Casio forresten. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Du må betale MVA. (25% ekstra) på varen og frakten dersom varen koster over 200,- kr. Utover det skal det ikke være noen skjulte utgifter. Jeg vil tro klokken blir litt dyrere enn 40$ siden den prisen sannsynligvis er uten frakt forresten. Ja, også tar posten et gebyr for å få pakken din igjennom tollen. Mener å huske at det var på rundt 70,- kr. I tillegg må du regne med noen ekstra gebyrer på korttransaksjonen siden det er til utlandet og i en annen valuta. Hvor mye dette er varierer fra bank til bank og kan avhenge av hvilket kort du bruker, så det er vanskelig å si nøyaktig hvor mye det er. Men tvilsomt at det er over 2% av kjøpesummen. Endret 17. juli 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
NeroRaw Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Du må betale MVA. (25% ekstra) på varen og frakten dersom varen koster over 200,- kr. Utover det skal det ikke være noen skjulte utgifter. Jeg vil tro klokken blir litt dyrere enn 40$ siden den prisen sannsynligvis er uten frakt forresten. Ja, også tar posten et gebyr for å få pakken din igjennom tollen. Mener å huske at det var på rundt 70,- kr. Aha. Takk! Forresten, er det free super saver shipping, som gir meg gratis frakt og Spendon visa gavekort. Endret 17. juli 2011 av NeroRaw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå