Gå til innhold

Kjøpe klokke fra Amazon.Com


Anbefalte innlegg

Er dette lurt? Den koster akkurat 40$ Som jeg sjekket og det ble rundt 218 kr.

Så jeg lurer på om jeg må betale noe ekstra i toll eller skjulte avgifter noe slikt, siden prisen er over 200 kr. Er 15 år og har tenkt å kjøpe G-Shock klokke fra Casio forresten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må betale MVA. (25% ekstra) på varen og frakten dersom varen koster over 200,- kr. Utover det skal det ikke være noen skjulte utgifter. Jeg vil tro klokken blir litt dyrere enn 40$ siden den prisen sannsynligvis er uten frakt forresten.

Ja, også tar posten et gebyr for å få pakken din igjennom tollen. Mener å huske at det var på rundt 70,- kr.

I tillegg må du regne med noen ekstra gebyrer på korttransaksjonen siden det er til utlandet og i en annen valuta. Hvor mye dette er varierer fra bank til bank og kan avhenge av hvilket kort du bruker, så det er vanskelig å si nøyaktig hvor mye det er. Men tvilsomt at det er over 2% av kjøpesummen.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Du må betale MVA. (25% ekstra) på varen og frakten dersom varen koster over 200,- kr. Utover det skal det ikke være noen skjulte utgifter. Jeg vil tro klokken blir litt dyrere enn 40$ siden den prisen sannsynligvis er uten frakt forresten.

Ja, også tar posten et gebyr for å få pakken din igjennom tollen. Mener å huske at det var på rundt 70,- kr.

 

Aha. Takk! Forresten, er det free super saver shipping, som gir meg gratis frakt og Spendon visa gavekort.

Endret av NeroRaw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...