Gå til innhold

BK: Blue eyes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ble veldig bra. Du har virkelig fått fram et helt spessielt uttrykk i øynen på denne pusen :)

Jeg må mase igjen jeg om litt kutt :)

Dette kunne blitt bedre med et kutt i høyre kant. Da hadde du unngått at kattehodet ble så sentrert

Lenke til kommentar

Meget vakkert bilde.

Takk skal du ha!

Jeg har sett denne varianten før og den er alltid like bra. Flott svar på tema :)

Dette er vel den klassiske varianten og noe av det første man prøver seg på når det gjelder layers og masker

Bra eksponering med fine detaljer

Takk skal du ha Erik!

Flott temaløsning - herlig pus!

Takk, og ja han er verdens beste pus!

Dagens søteste...

En typisk god løsning på temadagen, og velfungerende. Godt gjennomført etterbehandling. Midtstilt hode og slikt, men av liten betydning på temadagen synes jeg.

Takk skal du ha, jeg laget flere motiver i dag, men endte med pusen

Dette ble veldig bra. Du har virkelig fått fram et helt spessielt uttrykk i øynen på denne pusen :)

Jeg må mase igjen jeg om litt kutt :)

Dette kunne blitt bedre med et kutt i høyre kant. Da hadde du unngått at kattehodet ble så sentrert

Takk skal du ha, han har vakre og intense øyne og er et av mine fremste fotomotiv. Denne gangen kuttet jeg, men ikke nok tydeligvis, hehe :)

Ventet nesten ett slikt fra deg Eva,og der er positivt ment.Flott bidrag;)

Ja, i dag måtte det bli den blåøyde, selv om jeg faktisk laget et par andre motiver i tillegg :)

Endret av Evakb
Lenke til kommentar

Bare nydelig dette her. Er jo så flotte øyne på den der katta di, Eva Kristin. ;)

Ja du har vel sett ham noen ganger før :)

Nydelig pusekatt du har. Utrolig fin farge på øynene her. Fin løsning på temaoppgaven. Tror kanskje jeg ville kuttet litt på høyre siden. Den siden gir ikke så mye til bildet, og hodet ville blitt mindre midtstilt. Men liker løsningen din på temaet likevel :)

Takk skal du ha, kuttet har jeg notert meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...