Gå til innhold

Hvordan fungerer Billedkritikken?


Anbefalte innlegg

Ja, her er det muligens like mange meninger som det er brukere...?

Jeg har så langt først og fremst den opplevelsen at jeg er gjennomgående veldig fornøyd med funksjonaliteten på nye Digit. Her er det mange nye finesser som jeg setter pris på. :fun:

 

Et par ting har jeg likevel å bemerke - for det første synes jeg det var mye lettere å ha oversikt over kommentarer til bildene og svar på kommentarene slik det var før. Da kunne man svare direkte på hver kommentar og svarene skilte seg tydelig ut med et lite innrykk. Man kunne lese kommentarer og svar kronologisk - enkelt, oversiktelig og greit. :wee:

Slik det er nå vil svarene enten fremstå på lik linje med andre kommentarer, og man må se mer nøye etter for å kunne registrere hva som er nye kommentarer og hva som er svar på kommentarer.

Eller så vil svarene komme frem i bokser sammen med gjengivelse av kommentaren det svares på - greit nok, men masse skrift å forholde seg til og orientere seg i, uten at det egentlig skulle være nødvendig. Noen ganger går det også over på ny side og man må bla. Når man sitter og ser på og kanskje kommenterer mange bilder synes jeg dette blir unødvendig tungvint og litt irriterende... :omg:

 

En annen ting jeg savner er en lett tilgjengelig, samlet oversikt over bildene jeg har evaluert. Ofte er dette bilder jeg gjerne vil se på igjen, og også følge med på evnt. videre kommentering. Tidligere fant jeg dette veldig enkelt og greit på samme side hvor oversikten over mine egne bilder var - der var det en egen mulighet for å velge evaluerte bilder. Nå må jeg via forumet og "Mine innlegg" for å finne noe tilsvarende, og der mangler det dessuten miniatyrbilder. :confused:

 

Dette var mine hjertesukk så langt - jeg regner med at det skjer diverse justeringer i tiden som følger, så jeg kan jo håpe på gehør for disse småtingene her også :yes::roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med du! Regner med at bl.a. kommentar/svar kanskje blir løsningen her etterhvert, noe a la gamle digit.

 

Å blande forum inn i kommenteringen er nokså uvant ennå, men fant vel ut at det var å leve med, iallefall nå i starten. Så får vi se erfaringene med dette og mye annet her inne. Ingenting er "spikret" har vært mottoet til TEK-gutta så langt, så vi får se.... :roll:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...