wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Regner med at dette også er behandlet i Photomatix. Photomatix er veldig fin på arkitektur, og det kommer godt fram i dette bildet. Det jeg synes er Photomatixs svakhet er himmelen som lett blir for mørk og tung. Men det er mulig å justere dette slik at himmelen blir litt lettere. Vel det er nå min smak. Det kan jo hende at det er akkurat dette uttrykker du vil ha på himmelen Lenke til kommentar
thoar Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Regner med at dette også er behandlet i Photomatix. Photomatix er veldig fin på arkitektur, og det kommer godt fram i dette bildet. Det jeg synes er Photomatixs svakhet er himmelen som lett blir for mørk og tung. Men det er mulig å justere dette slik at himmelen blir litt lettere. Vel det er nå min smak. Det kan jo hende at det er akkurat dette uttrykker du vil ha på himmelen Takk for komentar.. jeg ønsker stort sett å ha himmelen med skyene slik. så blir ofte godt trekt i spakene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg