Gå til innhold

Hvorfor har vi fri innvandringpolitikk?

Anbefalte innlegg

Kan noen svare på dette?

Hva må til for jens stoltenberg skal kaste ut mullah krekar?

mullah krekar har jo gitt trusel til Erna Solberg.

Og Samfunnet bruke penger på slike folk?

Hva går i hode på disse politikerne? Er mullah krekar virkelig verdt dette, selv om han risikerer sitt liv hvis man blir sendt ut er det nok hans feil. Han må jo se folket vurdering også.

Er enig at norge kan godta en 20% innvandring men når vi nærmer oss 90% i grønnland (70% innvandring i oslo) begynner vi snart å få ukultur i oslo.

Hva mener dere?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jens vil kaste den achballen ut av landet, alle vil! men ingen land vil ha han og han vil tydligvis ikke til hjemlandet sitt det jo en grunn til han kom hit. syns vi skulle sendt han til sibir for min del.

tror att anonymous kan hjelpe for og sende han vekk.

Lenke til kommentar

men ingen land vil ha han og han vil tydligvis ikke til hjemlandet sitt det jo en grunn til han kom hit. syns vi skulle sendt han til sibir for min del.

tror att anonymous kan hjelpe for og sende han vekk.

Kan vi ikke bare drite i hva han mullah krekar vil?

Han har ikke noe han skulle sagt, når han oppfører seg som osama bin laden syns han burde ta sin straff også. Om døden er aktuelt, får heller landet ta stilling til.

Nå venter vi bare på Al-Qaida gruppen får oppholdstilatelse i norge.

Og da blir norge verre et hønsehus.

Lenke til kommentar

vi skulle gjort det, men tror du det er bra for norge og få alle i al quaida etter seg?

vi har ikke noe av frykte for de men vi vil ikke ha att for eksempel faren din blir sendt ut i krig mot de vil du vell`? selv hvor stor "ære" det er.

Lenke til kommentar

vi skulle gjort det, men tror du det er bra for norge og få alle i al quaida etter seg?

Kan vi bare ikke utlevere han til al quida så er problemet løst?

Det er vel verre å få USA i nakken?

Usa vil nok støtte oss.

vi har ikke noe av frykte for de men vi vil ikke ha att for eksempel faren din blir sendt ut i krig mot de vil du vell`? selv hvor stor "ære" det er.

Familjen min slipper nok krig, så er nok andre som må ta støtet der.

Men gi meg det kraftigste atom våpenet som finnes, så er jeg med på kampen jeg.

Så kraftig våpen som kan sende hele al quida gruppen til mars i 1000 biter.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Antagelig en annen regjering. Men den borgerlige regjeringen klarte det jo heller ikke. Problemet er at vi har skrevet under på internasjonale avtaler om at vi ikke vil sende folk til land der de risikerer dødsstraff. Krekar er utvist, vi klarer bare ikke å sende ham ut.

Hva går i hode på disse politikerne? Er mullah krekar virkelig verdt dette, selv om han risikerer sitt liv hvis man blir sendt ut er det nok hans feil. Han må jo se folket vurdering også.

Krekar er nok i seg selv ikke verd det, men avtalene vi har og forholdet til andre nasjoner synes å være det. Det kan man selvsagt synes hva man vil om.

Er enig at norge kan godta en 20% innvandring men når vi nærmer oss 90% i grønnland (70% innvandring i oslo) begynner vi snart å få ukultur i oslo.

Innvandringen til Norge er for tiden på drøyt 12%. Så vi har et stykke igjen til 20%. I Oslo er den for øyeblikket 28%, ikke 70%.

Halvparten av dem er fra vestlige land (inklusive øst-europa.)

I bydel gamle Oslo (som inkluderer Grønland og Tøyen) er det 36% innvandrere, ikke 90.

Så er det sagt. Kilde som alltid SSB.

Geir :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Antagelig en annen regjering. Men den borgerlige regjeringen klarte det jo heller ikke. Problemet er at vi har skrevet under på internasjonale avtaler om at vi ikke vil sende folk til land der de risikerer dødsstraff. Krekar er utvist, vi klarer bare ikke å sende ham ut.

Krekar er nok i seg selv ikke verd det, men avtalene vi har og forholdet til andre nasjoner synes å være det. Det kan man selvsagt synes hva man vil om.

Innvandringen til Norge er for tiden på drøyt 12%. Så vi har et stykke igjen til 20%. I Oslo er den for øyeblikket 28%, ikke 70%.

Halvparten av dem er fra vestlige land (inklusive øst-europa.)

I bydel gamle Oslo (som inkluderer Grønland og Tøyen) er det 36% innvandrere, ikke 90.

Så er det sagt. Kilde som alltid SSB.

Stoler mer på mine egne øyne enn SSB.

Lenke til kommentar

Hvem slags tulling skrev under på det? Var det kjell magne bondevik eller Thorbjørn Jagland?

Var disse folkene beruset under underskivning eller har hatt en slags diganose (Tillig aldseimer?)

EU som norge faktigst ikke er offsielt medlem i?

Kan vi ikke gjøre det slik at noen tar å sender han ut med torpedio som noen leier inn?

Er jo slik russland holder på, men man må jo prioritere rikets sikkerhet framfor å beholde en dødsdømt person syns jeg.

Tenk om han klarer å ta liv av jens stoltenberg eller kongen, hvem skal ta ansvaret for det?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Da synes jeg du skal gå ut og telle. Det er vel ca. 50 000 innbyggere i Gamle Oslo bydel, så det kan tas sin tid å telle alle.

Kan man ikke bare sjekke mot telefonkatalogen eller obos?

Det burde gi ca pekepinn på hvor mange folk det er.

Lenke til kommentar

Da synes jeg du skal gå ut og telle. Det er vel ca. 50 000 innbyggere i Gamle Oslo bydel, så det kan tas sin tid å telle alle.

Si fra når du er ferdig, så skal jeg spandere en øl for innsatsen. :cool:

Så kjekt det er å la "statistikk" gå foran sin egen fornuft og rettferdighetssans. Du vil heller at vi skal bruke penger på verdiløse flyktninger enn å bygge vårt eget land hjepe våre egne som dør i sykekøer?

Alkohol er forøvrig ikke sunt, med unntak av vin i moderate mengder.

1% ikke hvite i et samfunn er for mye. Om noen år er vi i mindretall og blir satt i konsentrasjonsleirer. Da vil jødene gni seg i hendene over å endelig ha fått utryddet den onde hvite rasen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Hahaha. Er du seriøs? I så fall: Kan jeg få sende dette inn til artige.no eller noe?

Lenke til kommentar

Det er likevel dårlig bruk av PST sine ressurser, og det viser også at de internasjonale avtalene(som vi ikke må følge) har mange svakheter.

Men for min del kan man godt sende både Mullah Krekar og Erna Solberg ut av landet selv om de risikerer dødstraff.

Dette er ikke noe tvil om 2++

Hvorfor ønsker vi Erna Solberg ut av landet? Har hun gjort noe galt?

Hvorfor ble norge tilhengig av internasjonale avtalene?

Er jo helt idiotisk fordi norge er jo rik nok land, hvis vi kan ha avtale med USA så ville det vært mye enkere, siden de sitter med stor makt, og da kunne vi sende terrorister til USA, som militæret kan lære seg å skyte på som blink, bommer de så er det synd på terrroristene.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hvem slags tulling skrev under på det? Var det kjell magne bondevik eller Thorbjørn Jagland?

Siden avtalen ble undertegnet i 1950 og ratifisert i 1954 må det vel heller ha vært Einar Gerhardsen eller Oscar Torp.

Var disse folkene beruset under underskivning eller har hatt en slags diganose (Tillig aldseimer?)

Nei. De hadde levd under krigen og var opptatt av å sikre at Europas fremtid var basert på menneskerettighetene.

Nei, ikke EU, men Europarådet. Det er noe helt annet. Og der er Norge medlem.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Siden avtalen ble undertegnet i 1950 og ratifisert i 1954 må det vel heller ha vært Einar Gerhardsen eller Oscar Torp.

Nei. De hadde levd under krigen og var opptatt av å sikre at Europas fremtid var basert på menneskerettighetene.

Leste personen aldri betingelsene? Eller var det vanlig på den tiden å skrive under uten å lese? Var vel på den tiden det ikke fantes briller, var vel kikkert de brukte da.

Nei, ikke EU, men Europarådet. Det er noe helt annet. Og der er Norge medlem.

Hva skjer hvis norge bryter den, blir det krig eller dødstraff for statmisteren?

Ellers finnes det ikke noe som er verre en å ha mulla krekar i landet.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Så kjekt det er å la "statistikk" gå foran sin egen fornuft og rettferdighetssans. Du vil heller at vi skal bruke penger på verdiløse flyktninger enn å bygge vårt eget land hjepe våre egne som dør i sykekøer?

Hvorfor er det slik at når noen svarer på et utsagn fra deg så kommer du med noe helt annet? Du sier at du stoler mer på dine egne øyne enn på SSB. Jeg sier "Fint, tell selv da vel", og dermed spør du om jeg heller vil bruke penger på flyktninger enn sykekøer...?

"Goddag mann, økseskaft", kalles det.

Statistikken sier da ingenting om hverken fornuft eller rettferdighet. Det får vi avgjøre selv. Det er som det danske SSB sa det når de ble spurt om hvordan de ville tolke en statistikk om innvandring: "Vi leverer bare tallene. Så får politikerne ta seg av tolkningen."

• Liker 4
Lenke til kommentar

Leste personen aldri betingelsene? Eller var det vanlig på den tiden å skrive under uten å lese? Var vel på den tiden det ikke fantes briller, var vel kikkert de brukte da.

Vi må anta at de synes betingelsene var fornuftige. Det er forståelig, særlig etter at flere av dem hadde blitt sendt til Tyskland under krigen, og mange av dem aldri kom tilbake.

Hva skjer hvis norge bryter den, blir det krig eller dødstraff for statmisteren?

Da blir det reist sak for menneskerettsdomstolen i Strasbourg, og er de uenig med oss så må vi omgjøre beslutningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...