Sitronsaft Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Petroleumsteknologi. Endret 24. juli 2011 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Persn Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Etter å ha slitt i tre år etter videregående med kronisk sykdom som gjør at jeg sliter med å balansere jobb og studier fikk jeg endelig fullført fysikk og matematikk, og kom inn som Dataingeniør på HiST. Samme året som plagene mine er blitt merkbart mye bedre og lånekassen innfører ekstra stipend til kroniske syke sånn at jeg ikke er avhengig av jobb, jeg spår en lysere tid for meg selv fremover 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 2.valget, Skipsdesign i Ålesund, hadde ikke forventet det i hele tatt men er selvfølgelig fornøyd! Blir 3 spennende, dog tøffe, studieår. Bare å finne bolig igjen... Lenke til kommentar
MonsterSau Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Årsstudium i psykologi, UiT Endret 25. juli 2011 av MonsterSau Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Forsetter med bachelor i historie, men med fokus på tidligere emner i år, forbedre karakter osv. Var dog sikret dette uansett så ingen stor overraskelse ^^ Skulle egentlig ta et emne i religion, men fikk noe beskjed om jeg må ha søkt tidligere eller noe sånt, får vel kontakte uia når eg kommer hjem fra ferien. Endret 25. juli 2011 av amir90 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Profesjon i psykologi på UiO... Noen andre som skal? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Petroleumsteknologi. Misunner deg! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Søkte medisin på alle universitetene i Norge, men greide å ødelegge snittet mitt med ca. 0,2-0,3 karakterer grunnet fire eksamener som aldeles ikke gikk som planlagt. Så nå skal jeg sanke poeng og nyte livet i noen år. Nå til høsten blir det årsstudium i realfag ved UiO Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Økonomi og administrasjon bachelor på BI Drammen Lenke til kommentar
magneman Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Årsstudium i samfunnskunnskap, NTNU. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Bacherlor i Engelsk ved UiA! Du får glede deg. Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Faglærer i kunst og håndverk, HiT ^^ Så blir det vel å bygge på med noe etter bachelor. Om det blir master eller førskolelærer... Lenke til kommentar
cfg Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Du får glede deg. Alt ser igrunnen bra ut, utenom fonetikk og uttale, spesielt fonetikk ser litt fælt ut! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Alt ser igrunnen bra ut, utenom fonetikk og uttale, spesielt fonetikk ser litt fælt ut! Jau, det var ikke det jeg synes var mest gøy må jeg innrømme. Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Barnevernspedagog HIO Noen fler? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Bachelor i Electronic and Communication Engineering hos University of Bath. Jeg vurderer å søke meg til Aberystwyth Uni. (Business and Management) f.o.m. høsten 2012, så jeg hadde blitt veldig glad om du har lyst til å dele litt informasjon når du har fått erfaring fra skolen og byen. Husk å ha med lokasjon i vurderingen din. Det går ikke akkurat direktefly fra Oslo til Aberystwyth. Det kan veldig fort ta deg en hel dag for å komme dit. Endret 28. juli 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Bacherlor i Engelsk ved UiA! Gled deg til verdas tørraste fag med verdas tørraste forelesar(som aldri klarer å time forelesningane sine fornuftig, sånn at alt blir rot) - ENG1100. ENG1304 med Rebekka Scherr, eller kva ho heitte, var derimot ganske ålreit sjølv om det er langt frå mitt interessefelt. Men for alt eg veit, så har du meir motivasjon til denslags fag enn meg, så lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå