PgUp Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Samfunnsendr. og kommunikasjon UiA. Lenke til kommentar
Amarena Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) edit Endret 15. juli 2012 av Amarena Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Media og kommunikasjon. Første året. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Artificial Intelligence and Robotics BSc Hons. i Wales. Hvilket universitet? Aberystwyth University. Jeg vurderer å søke meg til Aberystwyth Uni. (Business and Management) f.o.m. høsten 2012, så jeg hadde blitt veldig glad om du har lyst til å dele litt informasjon når du har fått erfaring fra skolen og byen. Ingen dum idé. Om du sender meg PM så kan jeg gi deg en liten introduksjon i hvordan det vil være så langt jeg vet. Lenke til kommentar
Tanaka Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Kom inn paa samfunnsøkonomi, NTNU. Haaper likevel at jeg kommer inn paa UiO den 29.juli selv om sjansene sannsynligvis er minimale. Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Samfunnsøkonomi bachelor, UIB Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Økonomi og Administrasjon, master, Universitetet i Agder. Dog, skal i militæret, så blir ikke noe før neste år. Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Master i Teknisk kybernetikk på NTNU Supergleder meg Noen spørsmål, da jeg tenker å søke det samme som deg til neste år(M.Sc Kyb) Hvilken bachelorgrad har du? Gjennomsnitskarakteren din? Alder? Fikk du vite noe som helst om søkertallet til Masterstudiet? Verken SO eller NTNU ser ut til å legge ut noe som helst info på søknadstall relatert til masterstudier (utenom at C i snitt er krav, og at eldre blir prioritert først) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Charlotte Q har nok søkt 5årig master Lenke til kommentar
William_S Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ingenting rett og slett fordi jeg ikke søkte noe studie i år pga jeg begynner på 3 året bachelor i dataingeniør på HioA (Høgskolen i Oslo og Akershus som eksisterer fra 1 august) til høsten. Lenke til kommentar
FrostElite Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Bygg og anlegg her.. noen andre? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ingenting rett og slett fordi jeg ikke søkte noe studie i år pga jeg begynner på 3 året bachelor i dataingeniør på HioA (Høgskolen i Oslo og Akershus som eksisterer fra 1 august) til høsten. Så relevant for denne tråden da. 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Master i Teknisk kybernetikk på NTNU Supergleder meg Noen spørsmål, da jeg tenker å søke det samme som deg til neste år(M.Sc Kyb) Hvilken bachelorgrad har du? Gjennomsnitskarakteren din? Alder? Charlotte Q har nok søkt 5årig master Herr Brun har rett, jeg kommer rett fra VGS og har kommet inn på 5-årig masterprogram. Er vel det som heter integrert master? Lenke til kommentar
Chiraen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) siv ing kommunikasjonsteknologi, står på venteliste til siv ing produktutvikling og produksjon men :/ noen som vet hvor man kan se poenggrensene for linjene for 2011? Endret 21. juli 2011 av Chiraen Lenke til kommentar
Pierrre Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Studiespesialisering, første året Då er me to! Lenke til kommentar
ophiecon Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Kom inn på Odontologi. Noen som vet om det er stor sjans for innvilget søknad om utsettelse av studiet pga. problemer med helsen? Man kan (så vidt jeg vet) søke permisjon for opptil 2 semester i løpet av en bachelor Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 siv ing kommunikasjonsteknologi, står på venteliste til siv ing produktutvikling og produksjon men :/ noen som vet hvor man kan se poenggrensene for linjene for 2011? http://www.samordnaopptak.no/arkiv/statistikk/11/poenggrenser_hoved_11.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå