Gå til innhold

rotere video i vlc player og lagre?

Anbefalte innlegg

Hei

sliter med å få lagret en video fil som jeg har rotert? går ikke dette?

jeg vil ikke bruke windows live media maker eller hva det heter,pgr av at jeg ikke vil ha den nye msn

så fint om noen kan gi meg et tips hva jeg kan gjøre

er amatør på dette her så:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det kan du ikke. VLC sin rotasjon er bare en post-process effekt. Du må nesten ha et videoredigeringsverktøy for å gjøre det. For eksempel Windows Movie Maker, men det finnes masse alternativer.

takk for svar

har du et enkelt program å anbefale?

med movie maker så får jeg nye msn og det orker jeg ikke å bruke,for det syns jeg er forferdelig,hehe

noe enkelt,prøvde et program,men det funket ikke for meg,ble komplisert og i tilegg blir filene i en merkelig format

er som sagt ute etter noe enkelt så:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Hvorfor skal du egentlig permanent rotere en video?

Jeg antar at videoen er "feil" vei..?

Problemet kan lett oppstå hvis man bruker en av disse "action cams" f.eks GoPro, der bildet ofte er rotert alt etter hvordan kameraet er montert.

Jeg pleier å rotere dette permanent med iMovie, men det er kun til Mac.. finnes sikkert et ukjent antall programmer for windows til dette, uten at jeg har noe godt svar på stående fot.

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Hvorfor skal du egentlig permanent rotere en video?

Jeg antar at videoen er "feil" vei..?

Problemet kan lett oppstå hvis man bruker en av disse "action cams" f.eks GoPro, der bildet ofte er rotert alt etter hvordan kameraet er montert.

Jeg pleier å rotere dette permanent med iMovie, men det er kun til Mac.. finnes sikkert et ukjent antall programmer for windows til dette, uten at jeg har noe godt svar på stående fot.

som du sier videoen er feil, er vell eneste grunnen til at man vil rotere=)?

jeg har brukt et samsung galaxy s II kamera,så synes det er rart at den ikke står oppført riktig vei

som jeg også nevner , så er ikke windows movie maker aktuelt, der jeg ikke gidder å gå over til den nye msn ++ , der det er et krav når man laster det ned

Endret av madman88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...