Kabal123 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei kjøpte en laptop for 6 uker siden packard bell , var på firefox å surfet plutselig slo maskinen seg av å det luktet svidd ved usbporten,tok ut alt av ledninger å batteri å ventet en halvtime å skulle slå på igjen men maskinen går i 2 sek så slår den seg av slik hele tiden.. Hadde kun tilkoblet lader å en mus usb på maskinen.Virker som det har sjedd en kortslutning eller noe i den tur på pcen.har prøvd laderen å musen i annen pc å der virket det fint. Så lurer jeg på hva dekker garantien egentlig?kjøpt på lefdal å leste litt der men der var ikke noe spesiel utfyllendes forklaring.Er redd dem kommer til å skylde på at musen som korsluttet maskinen eller noe ? har ikke noe go peiling på dette her å håper på dere har? på forhånd takk til dem som kan svare btw: har prøvd å tatt ut batteriet å kun starte maskinen med ladderen uten hell å maskinen lukter svidd Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Lever den inn. Er jo dette Garanti er til..... Lenke til kommentar
Kabal123 Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Joda skal det om jeg har klart å kortsluttet usben porten blir det vel litt verre? med feks usbmusen jeg har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå