[-GoMp-] Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Nå har jeg gjort noe morsomt... Jeg satte i min XP-oppgraderings-CD, og innstallerte windows på nytt uten å av-installere alle andre programmer. Når jeg nå skulle installere Norton System Works, så blir ikke alt installert pga at det er igjen rester(vært borti det før). Prøvde å laste ned SYMCLEAN - som jeg gjorde sist - men får denne beskjeden: "Error - archive is corrupted". Lukter nok at dette er fordi jeg konverterte C: til NTFS (arg)... Jeg har jo lyst til alt alt skal funke igjen! Og så vidt jeg vet er det en litt større jobb å formatere NTFS-volumer(?)...er det det eneste valget jeg har? å sette i en gammel win98 diskett og formatere hele harddisken fra DOS? Eller finnes det en annen mulighet? D: partisjonen valgte jeg å slette under installeringen....men da jeg kjørte Norton Disk-doctor så "gjenoppretta" den vist alt sammen....så D: hadde nok ikke blitt sletta nei... Dette haster litt - skulle gjerne ha hatt maskina "up and running" til i morgen formiddaqg :-? Setter stor pris på saklige svar! På forhånd takk! Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 er ikke noe forskjell på å formatere ntfs så langt jeg vet. du velger jo det under innstalering av xp. trodde ikke det var noe særli forskjell med oppgradering, men er usikker. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Hmm...ja nå prøvde jeg det - på nytt - og NÅ gikk alt fint....jaja Eneste forskjellen var at jeg ikke tok Windows Update før jeg prøvde å installere Norton...hm... thakns anyways! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå