Gnurk! Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hey, kjøpte meg bil i fjor sommer, en citroen xsara d er en kjempeflott bil, utenom at med et uhell ble dørhåndtaket i den ene passasjerdøra brukket av. jeg bor nå i kristiandsand, så jeg gikk naturligvis på biltema først og fremst for å prøve å skaffe nytt (de selger desverre ikke dørhåndtak ) er det noen som vet hvor jeg kan skaffe nytt dørhåndtak? (fant ikke no på finn.no) om et greit nettsted? eller en butikk i nærheten? er som regel litt i dyreste laget å kjøpe av originalforhandler... på forhånd, takk Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 nbfbildeler.no selger mye deler. Brukte bildeler da. Jeg bruker ikke bestandig å finne det jeg trenger på denne siden, men jeg finner kjempe mange bilopphøggere med telefonnr, og da er det bare å ta frem telefonen å ringe alle nr du ser Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 tusentakk, får ordnes i morgen da Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Ja sjekk huggere ja. Jeg reparerte håndtaket på skyvedøren på Berlingoen min. Sveiste meg en ny 12 cm aksling og byttet. Utrolig skral mekanisme inni døren. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 > ebay (flere som sender europa/worldwide) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå