jan vidar Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 hei har satt sammen ny gaming pc,funker veldig bra men gikk inn på systemer å enhetsbehandling å ser det er noe som ikke er som det skal,det er enkel kommunikasjonskontroller for PCI der har jeg fått opp at denne ikke er i bruk å fungere ikke,har prøvd å fikse det med CD fra hovedkort men finne ikke noe på den,noen som vet hva det er. pc fungere bra den,ser jeg kan deaktivere den å den er borte men er det lurt tro.) pc min består av asus hovedkort ASUS P8P67 EVO B3 P67 S-1155 ATX å i7 k2600 sandy B+ GIGABYTE GEFORCE GTX 580 SUPER OC 1536MB .er et gult utropstegn foran enkel kommunikasjonskontroller for PCI .er ikke så veldig flink med pc heller heheh så håper det er noen der ute som vet råd Lenke til kommentar
jan vidar Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) takker for alle svar Endret 17. juli 2011 av jan vidar Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Driveren er ikke installert for enheten enkelt og greit. Skal du finne drivere for noe som du ikke egentlig vet hva er, så gå til details og sjekk "hardware IDs" enten paste dem her så kan jeg søke det opp for deg senere og komme med et forslag til driver, eller du kan forsøke å gjøre det selv: http://www.pcidatabase.com/ Etter du vet hva enheten er for noe så er det som regel ikke så vanskelig å finne driver til den. -Stigma Lenke til kommentar
jan vidar Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) maskinvare id var dette jeg fant på det,prøvde å søke på de men fant ikke noe Endret 17. juli 2011 av jan vidar Lenke til kommentar
jan vidar Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 lurer på å deaktivere så den blir borte .)) men mulig det ikke er lurt.satt sammen pc hos en venn å brukte hans g19 tastatur å logitch g 35 headphones er vell ikke noe som henger igjen fra de tro(sikkert dumt spørsmål ) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 device-koden er 1c3a fra bildet ditt, og det resolver til "Intel Management Engine Interface". Jeg vil da regne med at dette er noe fra Intels chipset driverpakke som mangler og at du dermed bør installere denne på nytt: http://downloadcenter.intel.com/ Intel har også en automatisk updater for drivere på maskinen din om du er forvirret rundt hvilke drivere du skal installere (se nedre vestre hjørnet på samme siden). -Stigma Lenke til kommentar
jan vidar Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 tusen takk skal gjøre det etter jobb idag Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Intel Management Engine Interface er den du skal instalere fra CDn som fulgte med HK ditt Den ukjente saken er USB, så om du har i CDn, høyeklikk, oppdater driver og led den til cdn din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå