GeneralUser Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Bra episode. Måtte vel regne med en episode som handlet om at Louis måtte gni det inn. Tipper at i en eller annen senere episode, så kommer Malone over kontrakten til Litt og finner ut av Ross. Må si det ville blitt mange som ville ha blitt- Dis-bahred eller mistet lisensen til å praktisere om det ville blitt avslørt nå. Scotty, Harvey, Jessica, Louis (Donna og Rachel er jo ikke jurister/advokater ennå). Er det flere som vet om det da? Blir ihvertfall Malone i fremtiden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Ah skal bli deilig med å se de to siste episodene nå glemte helt suits var tilbake ! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Begynner å bli fryktelig mange som "knows" nå. Liker retningen serien tar nå. Lenke til kommentar
Sondrus Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Til tross for at Louis til tider er ekstremt irritabel, er han under ergrelsen en sympatisk type. Hadde vært fint om Harvey, Mike og Louis jobbet sammen framover mot en ny antagonist. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Harvey loves Donna, who knew? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Har alltid vært åpenbart, men tror det er mer på "elsker deg som en søster"-planet. Forøvrig skuffet over Suits denne sesongen. Teller kanskje tre-fire gode episoder. Virkelig tapt seg i mine øyne. Endret 27. februar 2015 av Vertical^ Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Kunne kanskje vært en ide å forandre tittel til "Suits - Sesong 4" så ikke andre enn meg blir spoilet når di går inn på denne tråden! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg har følgt med denne serien de siste 2/3 åra og jeg må si at jeg elsker den siste sesongen! Spesielt de som skjedde halvveis inn i sesongen, dette er nå en av mine favoritt serier og jeg håper den varer i mange år til og at selvfølgelig at louis blir værendes Legendarisk genial fyr jeg hadde savnet dypt om forsvant Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hva tror dere kommer til å skje i neste sesong? Jeg håper på at daniel hardman kommer tilbake, digga den fyren Og jeg håper inderlig at charles forstman gjør comeback i fremtiden, den karakteren var bare helt genial og fantastisk skuespillerprestasjon av eric roberts Men dumt at jeff malone måtte forlate serien, jeg likte han godt i 24 så når jeg så han dukke opp i suits ble jeg glad Jeg syns ikke at sesong 3 var så bra egentlig men denne sesongen har bevist for meg at serien er bedre enn noensinne Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Ingen som ser på Suits lengre? Siste episodene av sesong 5 er jo i gang! Meget spennende Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Datt litt av jeg, litt dumt egentlig for det er virkelig en bra serie. Ikke lett å være serie hekta om dagen Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Ingen som ser på Suits lengre? Siste episodene av sesong 5 er jo i gang! Meget spennende Gjetter meg jo til at en deal blir stoppet og frikjenning fra juryen er rundt hjørnet, men det er fortsatt veldig spennende å se. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Ble ikke helt sånn nei Ganske bra sesongfinale! Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Det startet godt, men sånn som det er nå.....fattig drittserie. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Ble ikke helt sånn nei Ganske bra sesongfinale! Jepp, dette blir spanande, om de hopper noen år eller om det skjer en dramatisk vending. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå