JokerN_ Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Nice! Da er vel episoden mulig å se 28 eller noe sikkert Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ny episode som i ny i Norge? Episoden ble nemlig vist 16. juli i USA. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ny episode som i ny i Norge? Episoden ble nemlig vist 16. juli i USA. De viste klipp som jeg ikke har sett før hvertfall. Men sliter med å finne ut hvilken episode det er. Skal vel være s3e11? Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ganske sikker på at det er s3e01, dessverre. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Så jævlig teit at de viser klipp fra noe som ikke er vist i USA enda da.. Kan ikke huske å ha sett noe av det. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hoho, nå er vi endelig i gang!! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Deilig å få sett Suits igjen, men synes det ble litt for mye kliss og følelser i denne episoden. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Jupp. TV2 Zebra sender forresten den nye episoden nå (22:30-23:25). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 Tidenes episode! Denne likte jeg virkelig godt, sitter igjen med den samme følelsen som etter en god film. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hadde helt glemt bort at det hadde starta opp igjen jeg, så det blei et tre-episoders maraton. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Dette ble plutselig veldig spennende. Herregud for en bra serie. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Oh yes, det var en bra episode! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Fy faen, jeg spydde nesten når Rachel sa til Ross, med tårevåte øyne: "Don't get a heart attack" eller noe lignende. Dummeste jeg har sett på lang tid.. Men ellers synes jeg storyen utvikler seg bra, og at serien holder seg spennende! Gøy å se litt Harvey-action! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Fy faen, jeg spydde nesten når Rachel sa til Ross, med tårevåte øyne: "Don't get a heart attack" eller noe lignende. Dummeste jeg har sett på lang tid.. Haha, la merke til den selv. Forferdelig.. Får håpe hun forsvinner litt fra serien når hun nå skal utdanne seg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Håper Suits klarer å hente seg inn, denne sesongen her (og forsåvidt siste del av s2) har vært svake greier. Satser på at Mike tar jobben som investment banker. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hvordan skal serien utvikle videre om han tar jobben som investment banker? da ville jo serien ta slutt siden jeg ikke kan forestille meg at harvey og mike ville ha særlig mye kontakt i den dimensjonen! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 De finner nok utav noe. Hvordan skal det fortsette nå mener du? Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 De finner nok utav noe. Hvordan skal det fortsette nå mener du? Ja, de har jo avklart i serien at Mike ikke kan nå nye høyder som jurist/advokat i NYC, siden media oppmerksomhet ville til syvende og sist avsløre at han ikke har noen master i juss fra Harvard så de har ikke særlig mye å gå på der. Alikevel, så er det jo de serien har spilt på i 3 sesonger, men eneste egentlige utvikling at han har blitt bedre i jobben sin. Det jeg tipper skjer er at det blir noe små drama som vanlig mellom Mike og Harvey om å ta den jobben som investment banker, men så etter en kjedelig følelsesmessig reflekting av jobben fra Mike sin side og sikkert en del flashbacks så kommer han til han har det bra i Pearson & Specter og fortsetter jobben der. Men ja tilbake til spørsmålet mitt. Hvordan skal de bygge serien videre dersom det usannsynlige skjer og at han faktisk tar jobben som investment banker? Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hva var det jeg sa? Han takket nei til jobben Investment banker, og nå får vi mer bs drama Mike. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hele showet er jo bs drama. Men fortsatt er det noe som får meg til å følge med på det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå