Gå til innhold

Suits - Sesong 4 (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Fy faen, jeg spydde nesten når Rachel sa til Ross, med tårevåte øyne: "Don't get a heart attack" eller noe lignende. Dummeste jeg har sett på lang tid..

Men ellers synes jeg storyen utvikler seg bra, og at serien holder seg spennende! Gøy å se litt Harvey-action!

Lenke til kommentar

Fy faen, jeg spydde nesten når Rachel sa til Ross, med tårevåte øyne: "Don't get a heart attack" eller noe lignende. Dummeste jeg har sett på lang tid..

Haha, la merke til den selv. Forferdelig..

Får håpe hun forsvinner litt fra serien når hun nå skal utdanne seg.

Lenke til kommentar

De finner nok utav noe. Hvordan skal det fortsette nå mener du?

Ja, de har jo avklart i serien at Mike ikke kan nå nye høyder som jurist/advokat i NYC, siden media oppmerksomhet ville til syvende og sist avsløre at han ikke har noen master i juss fra Harvard så de har ikke særlig mye å gå på der. Alikevel, så er det jo de serien har spilt på i 3 sesonger, men eneste egentlige utvikling at han har blitt bedre i jobben sin. Det jeg tipper skjer er at det blir noe små drama som vanlig mellom Mike og Harvey om å ta den jobben som investment banker, men så etter en kjedelig følelsesmessig reflekting av jobben fra Mike sin side og sikkert en del flashbacks så kommer han til han har det bra i Pearson & Specter og fortsetter jobben der.

Men ja tilbake til spørsmålet mitt. Hvordan skal de bygge serien videre dersom det usannsynlige skjer og at han faktisk tar jobben som investment banker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...