evenandreas Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Liker serien, lite avbrekk fra Weeds og Breaking bad.. Elsker Donna! 1 Lenke til kommentar
Croome Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Nærmer seg sesongslutt nå? Hva synes dere om denne sesongen? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Syns ikke de to siste episodene har vært like gode som de 9 første, men fortsatt artig å se på, dog har en følelse av at det hele kommer til å dabbe litt av jo lengre vi kommer. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Sesongavslutning neste gang ser det ut til. Blir spennende å se om Harvey tar opp den gamle saken med han som var uskyldig dømt eller ei fra sist episode. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Synes sist episode kanskje har vært den svakeste hittil, men nivået er fortsatt høyt! Endret 4. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 blandet følse over siste episode men var gøy å se Harvey tenke litt og hvor mye det faktisk går inn på han at en uskyldig sitter i fengsel pga ham Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Slutten på denne episoden var en mektig cliffhanger. Vil ha sesong to NÅ! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Ja var litt av en cliffhanger, men syns det hele ble litt teit, er så typisk det dere kjærlighets drama greiene der, orka nesten ikke å se når han Trevor tok telefonen når Rachel ringte. Greit at man blir sint, men å med en gang gå til sjefen til kameraten(Er vel ikke helt kamerater lengre men) for å fortelle at Mike bare er et løgn blir litt for mye føler jeg. Skulle heller konfrontert Mike. Dog skal ikke si med 100% sikkerhet at det er hva Trevor har tenkt å si til sjefen, men regner vel med det. Endret 11. september 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Croome Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Ja var litt av en cliffhanger, men syns det hele ble litt teit, er så typisk det dere kjærlighets drama greiene der, orka nesten ikke å se når han Trevor tok telefonen når Rachel ringte. Greit at man blir sint, men å med en gang gå til sjefen til kameraten(Er vel ikke helt kamerater lengre men) for å fortelle at Mike bare er et løgn blir litt for mye føler jeg. Skulle heller konfrontert Mike. Dog skal ikke si med 100% sikkerhet at det er hva Trevor har tenkt å si til sjefen, men regner vel med det. Min første tanke var at han skal si at Mike har et forhold til Rachel eller noe slikt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Tja er jo en mulighet det også, men føler at det heller blir å fortelle at Mike bare er et løgn, men vi får nå se. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Så de fem første episodene av Suits i går. Suits er fett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987134 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hei. Ser det er ein gammel tråd, men er ikkje redd for å spytte inn ein kommentar og to for det. Suits starta kjempebra, sjølv om han gjekk med ein koffert med marijuana som han skulle få urealistiske $25.000 for å levere(urealistisk ca akkurat det han trengte for bestemora). At han fekk jobben av Harvey var og litt urealistisk, men eg biter på den. Trass i denne opninga må eg sei at det er kjekt å sjå på det flotte, reine set-designet. Eg likar at Mike er alt for smart til å ikkje ha jobb eller skulegang. Eg likar flottheten i alle karakterane, måten dei så fint har samspel med kvarandre på og det at dei alle er flotte å sjå på. Kjærlighet/drama er ikkje min favorittkategori, men litt er ok. Det dabba litt av mot slutten, men fremdeles ein serie eg vil sjå sesong 2 av (når/viss den kjem). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Prøver å dra i gang tråden igjen. Fantastisk serie, veldig underholdende. Veldig fet theme song også! Sesong 3 starter den 16. juli, ser veldig frem til dette! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 God serie. Gleder meg til den starter opp igjen, selv om første halvdel av sesong 2 ikke var det helt store. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg får kraftige Mary-Sue vibber av denne serien, men den er gøy nok selv om karakterene ville sittet i fengsel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 16. juli folkens! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Denne tråden burde skifte litt navn? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 “The embezzler? He’s not a Batman villain.” - Harvey Specter S02E08 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 SuitsOnUSA, kan være greit hvis man vil se noen teasere http://www.youtube.com/user/SuitsonUSA?feature=watch Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 It's back bitches! (i morgen tidlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå