Hans-Ragnar Olsen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Temadag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Finnes ikke grenser for hvilke motiver som dukker opp i anledning temadagen, og denne traktoren gjør jo jobben godt. Men la umiddelbart merke til det grønne gresset som fremkommer i bakre felg, regner ikke med dette er bevisst... Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Hei. Det var ikke meningen å ha med dette gresset. Sannheten er at jeg ikke klarte å få det vekk. Er ikke så flink til å markere ting som dette. Dette er litt ergerlig, men vet at dette trekker litt ned på bildet. Må nok trene mye på slike ting som det her. :-) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Sto godt dette,du finner nok ut av markeringen etterhvert! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Synes dette ble veldig stilig Både et godt bilde og fin etterbehandling. jeg vet ikke hviket redigeringsprogram du bruker. men i Photoshop ville det vørt en enkel sak å markere det grønne gresset og kovertert det til S/H. Men det er slike ting som du finner ut av etter hvert Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Hei. ny-tor. Takk skal du ha. Ja, jeg finner nok greit ut av dette etter litt prøving. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Hei. Wasco. Takk for kommentar. Jeg har elements9 og et til som jeg bruker. Jeg svarer deg på en tungvint måte, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal sende noen kommentar når det er flere enn 1, som har kommentert bildet mitt. Har du et råd på det problemet mitt? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 grei løsning til temadagen dette! (men jeg liker nå John Deer'n min best i grønt og gult jeg da) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Hei. Wasco. Takk for kommentar. Jeg har elements9 og et til som jeg bruker. Jeg svarer deg på en tungvint måte, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal sende noen kommentar når det er flere enn 1, som har kommentert bildet mitt. Har du et råd på det problemet mitt? Ja, det finnes svar på det meste For å svare på den måten jeg gjør her, med teksten din øverst, må du klikke deg inn på den blå teksten oppe til venstre på siden hvor det står "Kommentere i forumet" Her finner du den kommentaren du vil besvare og klikker det lille grønne krysset nede til høyre hvor det står "svar" Da vil det åpne seg et vindu nederst på siden hvor teksten fra den du vil svare allerede er skrevet inn. Så setter du markøren din nedenfor dette og begynner å skrive og klikker Svar nå. Hvis du er usikker på om det ble riktig kan du selvsagt trykke på Forhåndsvis innlegg først. Husk også at innne på forumet kan du alltid gå tilbake å redigere det du har skrevet. Neste utfordring er hvis du vil svare flere på en gang. Da trykker du på alle de du vil svare, men nå trykker du "multisitat" Hvis du fek har trykket multisitat på 3 kommentarer går du nederst på siden og klikker på "svar" Da vil det åpne seg et vindu hvor alle de tre kommentaren du har klikket på ligger inne med tekst. Du vil se at det er et lite mellomrom mellom hver kommentar. Da stiller du bare inn markøren med musa der hvor teksten slutter og skriver din kommentar Så hopper du til slutten av neste kommentar som ligger inne, og gjør det samme her, og til slutt gjenntar du det på den tredje kommentaren og trykker "svar nå" Da vil du få opp et svar med tre kommentarero og tre svar fra deg. Eneste problemet inne på forumet er at du ikke kan se bildet ditt. Lykke til Endret 17. juli 2011 av wasco Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Flott bidrag Hans,om det kom noe gress med,så pytt pytt med det. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Flott bidrag Hans,om det kom noe gress med,så pytt pytt med det. Hei. Takk for fint svar.:-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Ikke dum denne temaløsningen Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Ikke dum denne temaløsningen Hei. Hyggelig at du likte bildet.:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg