karoald Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Lang veg å gå med mange fristelser-- Bildet er fjernet. Temadag:s/H med innslag av farger Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Ser ikke så mange "fristelser" her, men bildet ble skikkelig tøft og orginal med den grønne asfalten Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 En av de mer originale løsninger på dagen! Funker for meg! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Stilig . Litt merkelig farge på asfalten, da. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Ble skikkelig stilig dette.Me like;) Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Fristelsen må vel i så fall være å trå ekstra hardt på gasspedalen. Men bildet fungerer godt til temadagen Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Ok dette,henger meg på Jan Erik finer ikke fristelsen. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Oppfinnsomt og stilig løsning! Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Dagens "dypeste" bidrag, godt sug innover i "løypa" her. Har kjørt mang en fjellvei gjennom årene, men ingen med denne toningen. Miljøasfalt kanskje... - hehe. Uansett en kreativ løsning, godt komponert. Skulle gjerne sett originalen en gang også, for lite frister mer enn en kjøretur i åpent fjellandskap! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Sidan det var så "mange" som ikkje såg fristelser her skal eg sei dei---du kan svinge til høgre ved fyrste sideveg og slutte av turen(kort tur)---eller du kan gå til bilen på den vengstre sideveg og kjøre resten-------eller du går til du treffer sola på din veg og stopper der og nyter den-er du målbevist går du rett fram uten å sjå til siden eller lar deg bli påvirket av noe på din veg--ellers bruk fantasien----- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg