b-real Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Etterlyser mulighet for tilgang til å rapportere innlegg og tråder via mobil-skin. Tracker mangler også fra oversikten i dette skinnet. 1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Tracker er uskinnet, og det må derfor evt. Legges inn mye arbeid for å fikse dette siden det ikke er gjort av utviklerne. Rapportering skal jeg se om jeg kan få inn, men nå for tiden har jeg kun mobil tilgjengelig for bruk, så vet ikke helt når jeg får anledning til å se nærmere på denne og andre saker. Aller helst skulle jeg ønske dette ble postet i ideboksen i gravide. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Aller helst skulle jeg ønske dette ble postet i ideboksen i gravide.Jeg vet søten, men det ble postet fra mobiltelefon og jeg fant ingen tracker tilgjengelig derifra Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hehe, den er grei. Hmm #damnyouautocorrect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå