Bent K. Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Dette kunne jo egnet seg som alternativt profilbilde på en dårlig foto-dag... - hehe! Artig påfunn med en sinna vri. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Dette bilde ville ikke jeg hatt hengene over senga mi. Da hadde jeg hatt mareritt hver natt Får skikkelige drakula assosiasjoner Men det var både stilig og orginalt Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Vampyraktig uttrykk! Grei løsning på temaet dette! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jaså..vært på fylla nå..hehe.Godt bidrag Tor;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Dette kunne jo egnet seg som alternativt profilbilde på en dårlig foto-dag... - hehe! Artig påfunn med en sinna vri. Ja står godt til en dårlig dag hehe Jaså..vært på fylla nå..hehe.Godt bidrag Tor;) Ja blir lenge til nå Morsomt bidrag Tor! Takker Vampyraktig uttrykk! Grei løsning på temaet dette! Takker Dette bilde ville ikke jeg hatt hengene over senga mi. Da hadde jeg hatt mareritt hver natt Får skikkelige drakula assosiasjoner Men det var både stilig og orginalt Takker,kona seier eg må få det bort Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Når noen ser 'rødt' da er det fare på ferde stilig laget! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Fin ide og godt bilde på dagen:) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Når noen ser 'rødt' da er det fare på ferde stilig laget! Takker Fin ide og godt bilde på dagen:) Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg