N.Copola Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Heia Norge Bildet er fjernet. Oppholder meg i utlandet for tiden så da passer det med en liten Norge hyllest. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Tipper du da har bedre vær enn vi har å rutte med... En majestetisk bygning du viser, men du har fremhevet det viktigste...! Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Tipper du da har bedre vær enn vi har å rutte med... En majestetisk bygning du viser, men du har fremhevet det viktigste...! Jada, her i Hellas er været upåklagelig. Har ikke tenkt meg tilbake til Norge med det første Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Dette synes jeg ble både orginalt og stilig gjennomført. Artig å se et bile som ikke er HDR fra deg Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Grei løsning på temaet! Kunne kanskje foretrukket en komp med kutt både under og på begge sider, liksom for å understreke tittelen! Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Dette synes jeg ble både orginalt og stilig gjennomført. Artig å se et bile som ikke er HDR fra deg Takk for kommentaren wasco, men jeg tror du en gang har sett dette bildet i farger, og det er faktisk HDR dette også Grei løsning på temaet! Kunne kanskje foretrukket en komp med kutt både under og på begge sider, liksom for å understreke tittelen! Takk for kommentaren. Skjønner hva du mener og tror kanskje du til og med har helt rett Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Bidrag helt i tråd med tema...ikke antall farger som teller;) Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Bidrag helt i tråd med tema...ikke antall farger som teller;) Det var godt å høre Jan Erik. Valgte en litt minimalistisk variant Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hurra for norge i sort hvitt med innslag av rødt, hvitt og blått Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Hurra for norge i sort hvitt med innslag av rødt, hvitt og blått Da skrev du det jeg burde har skrevet - takk skal du ha Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Fint til tema dette. Takk for kommentaren Tor Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Stilig løsning på temaet. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Stilig løsning på temaet. Takk skal du ha Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg