pg_no Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei! Eg har tenkt å bruke alt mellom 5-10 tusen på ein bærbar pc. 13.3" . Nokon tips om kva bærbar eg får mest av pengene. Mac eller vanelig bærbar? Er sony vaio noko bra? Batteri levetida er viktig og at den er bra/ greie til å spela spel på og se film . Mvh Per Gunnar Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Hei! Eg har tenkt å bruke alt mellom 5-10 tusen på ein bærbar pc. 13.3" . Nokon tips om kva bærbar eg får mest av pengene. Mac eller vanelig bærbar? Er sony vaio noko bra? Batteri levetida er viktig og at den er bra/ greie til å spela spel på og se film . Mvh Per Gunnar Kjøpte denne for 2 uker siden.. http://www.elkjop.no...ar-pc-5742-484g ..men kostet da 1000kr mer,men fikk tilbake 1000,- Super rask og en helt kurant pc..bruker den blant annet til Photoshop osv;)..om du handler her kan du hente den i nærmeste butikk etter 2 timer og hentes innen ett døgn før ordren blir slettet..betaler i butikk.En ny funksjon collect at store;) Endret 17. juli 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
pg_no Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Vil helst ha ein 13.3 tommer. Men takk for tipse om collect at store Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei! Eg har tenkt å bruke alt mellom 5-10 tusen på ein bærbar pc. 13.3" . Nokon tips om kva bærbar eg får mest av pengene. Mac eller vanelig bærbar? Er sony vaio noko bra? Batteri levetida er viktig og at den er bra/ greie til å spela spel på og se film . Mvh Per Gunnar Kjøpte denne for 2 uker siden.. http://www.elkjop.no...ar-pc-5742-484g ..men kostet da 1000kr mer,men fikk tilbake 1000,- Super rask og en helt kurant pc..bruker den blant annet til Photoshop osv;)..om du handler her kan du hente den i nærmeste butikk etter 2 timer og hentes innen ett døgn før ordren blir slettet..betaler i butikk.En ny funksjon collect at store;) Den er 15" og duger ikke til spill. Leste du trådstarters post? TS: det beste jeg finner er sony vaio SB1X, den har et Radeon HD 6470M, som egentlig ikke er noe særlig å spille på. Et alternativ kan være en Acer TimelinX 3820TG, den har en litt eldre prosessor og grafikkort, men ytelsen til prosessoren er god nok til spilling og grafikkortet er langt bedre enn noe annet jeg har funnet. Positivt blir jo da at du har mulighet til å kjøpe en relativt stor SSD og overføre maskinen til den for langt bedre opplevelse. Selv har jeg en Timeline 4820T, som er stort sett samme modell med 14" skjerm og jeg kan si at denne maskinen har god byggekvalitet (særlig for Acer), til tross for litt plastikkfølelse er den solid og relativt pen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei! Eg har tenkt å bruke alt mellom 5-10 tusen på ein bærbar pc. 13.3" . Nokon tips om kva bærbar eg får mest av pengene. Mac eller vanelig bærbar? Er sony vaio noko bra? Batteri levetida er viktig og at den er bra/ greie til å spela spel på og se film . Mvh Per Gunnar Kjøpte denne for 2 uker siden.. http://www.elkjop.no...ar-pc-5742-484g ..men kostet da 1000kr mer,men fikk tilbake 1000,- Super rask og en helt kurant pc..bruker den blant annet til Photoshop osv;)..om du handler her kan du hente den i nærmeste butikk etter 2 timer og hentes innen ett døgn før ordren blir slettet..betaler i butikk.En ny funksjon collect at store;) Den er 15" og duger ikke til spill. Leste du trådstarters post? TS: det beste jeg finner er sony vaio SB1X, den har et Radeon HD 6470M, som egentlig ikke er noe særlig å spille på. Et alternativ kan være en Acer TimelinX 3820TG, den har en litt eldre prosessor og grafikkort, men ytelsen til prosessoren er god nok til spilling og grafikkortet er langt bedre enn noe annet jeg har funnet. Positivt blir jo da at du har mulighet til å kjøpe en relativt stor SSD og overføre maskinen til den for langt bedre opplevelse. Selv har jeg en Timeline 4820T, som er stort sett samme modell med 14" skjerm og jeg kan si at denne maskinen har god byggekvalitet (særlig for Acer), til tross for litt plastikkfølelse er den solid og relativt pen. Joda leste tråden og den skulle være mindre..13.3". Lenke til kommentar
wirrumsen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Et alternativ kan være en Acer TimelinX 3820TG, den har en litt eldre prosessor og grafikkort, men ytelsen til prosessoren er god nok til spilling og grafikkortet er langt bedre enn noe annet jeg har funnet. Positivt blir jo da at du har mulighet til å kjøpe en relativt stor SSD og overføre maskinen til den for langt bedre opplevelse. Selv har jeg en Timeline 4820T, som er stort sett samme modell med 14" skjerm og jeg kan si at denne maskinen har god byggekvalitet (særlig for Acer), til tross for litt plastikkfølelse er den solid og relativt pen. Nå er også 3830TG på vei til butikkene igjen etter å ha vært utsolgt noen uker. Oppgradert i forhold til 3820TG, og dermed et bedre valg. Kan anbefales! Trådstarter: i og med du skriver at du ønsker å spille, kan du like gjerne bare glemme en Mac med en gang, og da spesielt 13"-mac'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå