Trondster Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Blåklokkevekua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Ikke bare humor, men en lun og intelligent humor Jeg elsker å "rote rundt" i PS, så jeg ser ikke at det skulle by på store problemer å maskere deler av bildet, selv om det ville kreve litt pirk. Men det hadde kanskje vært litt synd også, for fargene er med å skaper den rette stemningen i bildet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Kom fram til at det jeg nok skulle gjort var ikke å ha en selektiv sh-konvertering, men heller sh-konvertere hele bildet, og så male inn fargen igjen som "ny" farge - så blir blå/grønn-overgangen pen. Men - syntes selv, som du også kommenterer, at det var noe over fargene i gresset og kua.. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Liker dette - flotte blomster og morsom ku! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 He, he , tok den ja! Artig vri! Med en del kreativ redigering kunne dette blitt veldig så bra tror jeg. Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Morsomt og med en super tittel. Meget kreativt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg