Okapi Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Hei, Kjæresten min har en LG Optimus One jeg gjerne skulle ha byttet tastatur på, til Scandinavian Keyboard. Det er lastet ned og valgt i menyen, men knappen innskrivingsmetode/input method mangler rett og slett. Har gjort denne endringen på flere telefoner tidligere (sitter med en fersk Optimus 2X foran meg, var ingen problem der), og skjønner ærlig talt ingen ting. Samtlige guider jeg har kommet over på nett ber meg bare velge tastaturet fra den rullegardinlista, men den er jo ikke å finne. Jeg har forøvrig også lagt inn flere andre tastaturer, for å sjekke om det hjalp, men ser fortsatt ikke noe til nevnte knapp. På 2X ser "Språk og tastatur slik ut: Velg språk Innskrivingsmetode LG-tastatur Scandinavian Keyboard Scandinavian Keyboard (innstillinger) Brukerordbok På One: Velg språk LG Keyboard Android-tastatur Scandinavian Keyboard Scandinavian Keyboard (innstillinger) Brukerordbok (Litt snodig at 2X mangler Android-tastaturet og har LG-saken på norsk, men det er mindre viktig.) Noen som har noe tips? Endret 17. juli 2011 av Okapi Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Ingen lure ideer? Hjelper det om jeg legger ved skjermskudd? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Når du skriver en melding, hold på skjermen med fingern.Da skal input method dukke opp. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Takker! Det fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå