RAK-foto Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei Jeg savner en kategori i Billedkritikken: GATEFOTOGRAFI Det er en god del av oss som tar bilder i byer og tettsteder og da hadde det vært fint å ha den kategorien. Håper på respons her. RAK-foto Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei Jeg savner en kategori i Billedkritikken: GATEFOTOGRAFI Det er en god del av oss som tar bilder i byer og tettsteder og da hadde det vært fint å ha den kategorien. Håper på respons her. RAK-foto Den type bilder ville jeg plassere under Miljø Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Den type bilder ville jeg plassere under Miljø Jeg er ikkke helt enig - noen ganger kan de også passe under urbant. Jeg stemmer for en egen kategori. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei Jeg savner en kategori i Billedkritikken: GATEFOTOGRAFI Det er en god del av oss som tar bilder i byer og tettsteder og da hadde det vært fint å ha den kategorien. Håper på respons her. RAK-foto Ja, gatefotografi bør være en egen kategori. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Fryktelig forvirrende. Skjønner nå at det gjelder bildekritikken i Digit, hvor de har kategorier. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Jeg er et stabeist og mener fortsatt at dette dreier seg om miljø Gatemiljø, urbant miljø o.s.v. Hvis ikke må vi jo også ha egne grupper for 1. Maritimt 2. Historisk 3. Solnedganger 4. Soloppganger 5. Regnvær 5. Snøvær 6. Uvær 7. Julestemning 8. Påskestemning og slik kunne jeg jo fortsett til langt over juleferien :devil: Endret 17. juli 2011 av wasco Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg er et stabeist og mener fortsatt at dette dreier seg om miljø Gatemiljø, urbant miljø o.s.v. Hvis ikke må vi jo også ha egne grupper for 1. Maritimt 2. Historisk 3. Solnedganger 4. Soloppganger 5. Regnvær 5. Snøvær 6. Uvær 7. Julestemning 8. Påskestemning og slik kunne jeg jo fortsett til langt over juleferien :devil: Fordi gatefotografi er en egen genre, nærmest som kunstform å regne: http://www.landsend.no/blogg/?page_id=103 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei Jeg savner en kategori i Billedkritikken: GATEFOTOGRAFI Det er en god del av oss som tar bilder i byer og tettsteder og da hadde det vært fint å ha den kategorien. Håper på respons her. RAK-foto Tiltredes så absolutt! Dette er en helt egen genrè! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg er et stabeist og mener fortsatt at dette dreier seg om miljø Gatemiljø, urbant miljø o.s.v. Hvis ikke må vi jo også ha egne grupper for 1. Maritimt 2. Historisk 3. Solnedganger 4. Soloppganger 5. Regnvær 5. Snøvær 6. Uvær 7. Julestemning 8. Påskestemning og slik kunne jeg jo fortsett til langt over juleferien :devil: Hei Takk for ditt voldsomme engasjement på dette her, men om du titter rundt om på andre nettsider og ikke minst på Gamle Digit - der hadde vi med GATEFOTOGRAFI. RAK-foto Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei Takk for ditt voldsomme engasjement på dette her, men om du titter rundt om på andre nettsider og ikke minst på Gamle Digit - der hadde vi med GATEFOTOGRAFI. RAK-foto hehe .... jeg er bare i litt kvervulant humør i dag Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Helt klart i kverulerende hjørne, ja Jeg, og mange med meg, mener at gatefoto er en egen sjanger; en sjanger jeg ikke befatter meg mye med. Men mange bilder jeg tar passer inn under miljø eller urbant. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg er et stabeist og mener fortsatt at dette dreier seg om miljø Gatemiljø, urbant miljø o.s.v. Hvis ikke må vi jo også ha egne grupper for 1. Maritimt 2. Historisk 3. Solnedganger 4. Soloppganger 5. Regnvær 5. Snøvær 6. Uvær 7. Julestemning 8. Påskestemning og slik kunne jeg jo fortsett til langt over juleferien :devil: Fordi gatefotografi er en egen genre, nærmest som kunstform å regne: http://www.landsend.no/blogg/?page_id=103 Veldig enig med Erik her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg