Bent K. Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Rolls Royce Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Fra Teknisk Museum? Likte dette,og dette er ikke din feil..men ser dette for meg med gullskrift;) Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Fra Teknisk Museum? Likte dette,og dette er ikke din feil..men ser dette for meg med gullskrift;) Jepp, også dette fra Tekn. Museum. Ser den med gull, men det var nå rødt som var der da... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Gjorde seg godt med den røde skriften i det mørke "miljøet" Er dette en flymotor? En del støy når jeg ser bilde i full størrelse, men det er vel ikke mer enn mann må tåle med en så høy ISO. Men i det lyset du her jobbet med, hadde du vel ikke noe valg. Du hadde i hvert fall ikke mye å gå på med tanke på eksponeringstiden Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Maskulint og stilig bidrag. Ikke noe å utsette her jeg. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Maskulint og stilig bidrag. Ikke noe å utsette her jeg. Alltid like hyggelig når ens ideer faller i smak hos andre. Endret 17. juli 2011 av Bent Kristensen Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Gjorde seg godt med den røde skriften i det mørke "miljøet" Er dette en flymotor? En del støy når jeg ser bilde i full størrelse, men det er vel ikke mer enn mann må tåle med en så høy ISO. Men i det lyset du her jobbet med, hadde du vel ikke noe valg. Du hadde i hvert fall ikke mye å gå på med tanke på eksponeringstiden Jepp, en flymotor brukt under 2. verdenskrig på Spitfire. V12, 36 ventiler og 2.700 hk. Brukes jo ennå... - og du hellige jul for en lyd! Støyen er jeg klar over, og den ble ytterligere forsterket ved et filter i Nik Silver Efex. Ikke ofte jeg synes støy (korn) bidrar i positiv retning, men her lot jeg det passere. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Her er det viktigste fremhevet Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kraft og stemning henger i hele bilde som eg likte godt. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Her er det viktigste fremhevet Jepp, slet ikke så veldig lenge med å finne ut av hva jeg ville fremheve her... Kraft og stemning henger i hele bilde som eg likte godt. Nei, ingen tvil om at det over kraft av denne, er en rimelig massiv sak dette. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Eksklusiv temaløsning! Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Takker Torhild. For de ivrigste ildsjelene er nok dette for gull å betrakte... Endret 17. juli 2011 av Bent Kristensen Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Takker for den Karin! Endret 18. juli 2011 av Bent Kristensen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg